سامسونگ احتمالاً در گلکسی S25 و S25 پلاس از سنسور دوربین سونی استفاده خواهد کرد

سامسونگ با گلکسی S22 دوربین‌های اصلی ۱۲ مگاپیکسلی را به دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی ارتقا داد. از آن زمان، گلکسی S23 و احتمالاً گلکسی S24 نیز از همان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.

اما به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد سنسور قدیمی GN3 را کنار بگذارد و دوربین گلکسی S25 و S25 پلاس را به سنسورهای سونی مجهز کند.

براساس گزارش یک منبع آگاه در ایکس، احتمال دارد سامسونگ در گلسی S25 و S25 پلاس دیگر از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN3 استفاده نکند و به سنسورهای سونی روی بیاورد.

سامسونگ از سنسور داخلی خود در گلکسی S22، گلکسی S23 و همچنین در گلکسی S24 که مدتی دیگر معرفی خواهد شد، استفاده کرده است.

دوربین احتمالی گلکسی S25 و S25 پلاس

Galaxy S24 family transformed 1

سنسور ایزوسل GN3 طی سه سال گذشته در طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند سامسونگ ازجمله گلکسی S22 و S22 پلاس، گلکسی S23 و S23 پلاس و در دو مدل گلکسی زد فولد ۴ و فولد ۵ استفاده شده است.

این سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و پیکسل‌های ۱.۰ میکرونی و با پشتیبانی از سیستم لرزش‌گیر اپتیکال، طرفداران و البته منتقدانی هم داشته است.

با توجه به اطلاعات منتشرشده‌، احتمالاً سری گلکسی S25 با سنسور متفاوتی عرضه شود. البته هنوز مشخص نیست که این اطلاعات چقدر درست باشند، ولی گفته شده است که سامسونگ احتمالاً به‌سمت سنسورهای سونی می‌رود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  بهترین گوشی تا 50 میلیون 2023 [شهریور 1402]

براساس گزارش‌های منتشرشده، سامسونگ در سری گلکسی S25 تغییرات بزرگی را اعمال خواهد کرد. در شانزدهمین سری گلکسی S، انتظار می‌رود این شرکت یک چیپست داخلی جدید برای سری گلکسی S25 ارائه کند.

این پردازنده که به‌صورت داخلی «Dream Chip» نامیده می‌شود، از همان سری اگزینوس خواهد بود و ممکن است دارای یک پردازنده گرافیکی بسیار قدرتمند مبتنی بر AMD RDNA3 باشد.

همچنین انتظار می‌رود که در گلکسی S24 و S24 پلاس از همان سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN3 سامسونگ به‌عنوان دوربین اصلی استفاده شود. در کنار دوربین اصلی، یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد.

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا