جزئیات بیشتری از گوشی‌های «آنر ۱۰۰» و «آنر ۱۰۰ پرو» فاش شد

بر اساس اطلاعات فعلی، به نظر می‌رسد سری آنر ۱۰۰ در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود نسخه عادی این سری اولین گوشی هوشمند جهان با تراشه پردازشی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ باشد و نسخه پرو نیز احتمالاً از پردازنده نسل قبلی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره‌مند خواهد بود.

مشخصات بیشتری از این گوشی‌ها در طول هفته جاری منتشر شده‌ که بار دیگر نشان می‌دهند هر دو نسخه معمولی و پرو از آنر ۱۰۰ از شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی خواهند کرد.

همچنین دو گوشی دارای صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۲۲۰p، فناوری کاهش تصویر PWM با نرخ ۳۸۴۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت خواهند بود.

آنر 100 پرو
آنر ۱۰۰ پرو

با توجه به اطلاعاتی که در منابع چین منتشر شده، به نظر می‌رسد آنر ۱۰۰ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS و یک واحد فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت، در حالی که دوربین سلفی نیز مجهز به یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی دیگر خواهد بود.

از سوی دیگر، آنر ۱۰۰ پرو نیز به یک دوربین پرتره ۳۲ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) در پشت بدنه خود مجهز بوده و همچنین دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با یک سنسور کمکی ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت که در یک حفره کپسولی شکل قرار گرفته‌اند.

آنر 100
آنر ۱۰۰

اگر شایعات درست باشند، هر دو گوشی آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو دارای سه پیکربندی حافظه ۲۵۶/۱۶ گیگابایتی، ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی و ۵۱۲/۱۶ گیگابایتی خواهند بود و قیمت آن‌ها در چین از ۲۷۹۹ یوان (۳۹۰ دلار) برای مدل پایه آنر ۱۰۰ و ۳۶۹۹ یوان (۵۱۵ دلار) برای آنر ۱۰۰ پرو آغاز خواهد شد.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  آمار فروش گوشی هوشمند در نیمه نخست 2023 ؛ تداوم برتری کره‌ای‌ها و ظهور یک مدعی جدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا