تصاویر جدید و مشخصات فنی سری گلکسی S24 افشا شد

با توجه به این که در حال نزدیک‌شدن به زمان رونمایی از سری گلکسی S24 هستیم، گزارش‌های بیشتری از این گوشی‌ها منتشر می‌شوند. در گزارش امروز نیز اطلاعات و تصاویر زیادی از سری گلکسی اس ۲۴ لو رفته که ما را با مشخصات این محصولات آشنا می‌کند.

وب‌سایت Windows Report تصاویری را از گلکسی S24 اولترا منتشر کرده است که با گزارش‌های قبلی همخوانی دارد. این تصاویر موبایلی را نشان می‌دهد که زاویه‌های تیزتری دارد اما از نظر طراحی تفاوت خاصی نسبت به سال گذشته نداشته است.

گزارش امروز تأیید می‌کند که سامسونگ در سری گلکسی S24 از فناوری هوش مصنوعی برای ترجمه آنی پیام‌ها استفاده خواهد کرد. این شرکت پیش‌تر درخواست ثبت نشان تجاری AI Phone را احتمالاً برای پرچمداران آتی خود ثبت کرده بود.

تصاویر و مشخصات گلکسی S24

تصاویر جدید و مشخصات فنی سری گلکسی S24 افشا شد.webp

گلکسی S24 اولترا احتمالاً در چهار رنگ به بازار می‌آید که شامل مشکی تیتانیومی، خاکستری تیتانیومی، بنفش تیتانیومی و زرد تیتانیومی خواهد بود. همان‌طور که از نام این نسخه‌ها پیداست، تیتانیوم نقش مهمی را در مدل اولترا ایفا خواهد کرد و در فریم این محصول استفاده خواهد شد.

گلکسی S24 اولترا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می‌کند و احتمالاً از محفظه بخاری بهره خواهد گرفت که نسبت به نسل قبلی ۱.۹ برابر بزرگ‌تر شده است.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  هرآنچه سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد 2023 معرفی کرد [تماشا کنید]
تصاویر جدید و مشخصات فنی سری گلکسی S24 افشا شد

در آن سو، گفته شده است که گلکسی S24 و S24 پلاس هم در رنگ‌های مشابه مدل اولترا یعنی مشکی، خاکستری، بنفش و زرد به بازار می‌آیند اما فاقد تیتانیوم خواهند بود. این محصولات احتمالاً در فریم خود از آلومینیوم استفاده می‌کنند.

گلکسی S24 اولترا نمایشگر ۶.۸ اینچی +QHD با حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین عقب چهارگانه خواهد داشت که شامل ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض، ۲۰۰ مگاپیکسلی اصلی، ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو (۳x) و ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو (۵x) خواهد بود.

این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، بلوتوث ۵.۳ و وای‌فای ۷ خواهد داشت.

1701495128 597 تصاویر جدید و مشخصات فنی سری گلکسی S24 افشا شد

گلکسی S24 معمولی احتمالاً از نمایشگر ۶.۲ اینچی +FHD استفاده می‌کند و دوربین عقب سه‌گانه دارد که شامل ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض، ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو (۳x) خواهد بود.

این گوشی احتمالاً در بازارهای جهانی به تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ مجهز می‌شود و با وای‌فای ۶E عرضه خواهد شد.

گلکسی S24 پلاس ظاهراً نمایشگر ۶.۷ اینچی +QHD خواهد داشت و از دوربین سه‌گانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض، ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو بهره می‌برد.

این گوشی احتمالاً از باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد، در حالی که مدل معمولی باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت.

گزارش دیگری از Android Authority حاکی است اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) نشان می‌دهد که سری گلکسی S24 از مودم کوالکام با قابلیت Smart Transit استفاده خواهد کرد.

در این اسناد به مدل دقیق تراشه این گوشی‌ها اشاره نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که این خانواده با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ راهی این بازار شود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  واردات 90 میلیون دلار گوشی مسافری در سه ماه اول سال جاری!
۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا