مشخصات دوربین شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد؛ دامنه دیافراگم بیشتر نسبت به نسل قبلی

بخشی از مشخصات دوربین شیائومی ۱۴ اولترا فاش شده و از وجود چهار سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در قاب عقب این گوشی خبر می‌دهد.

بزرگ‌ترین ارتقا در این زمینه احتمالا به استفاده از دوربینی با گشادگی دیافراگم متغیر بین f/1.6 تا f/4.0 برمی‌گردد که پیشرفت بزرگی نسبت به دیافراگم دوگانه شیائومی ۱۳ اولترا محسوب می‌شود.

شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو چندی قبل در چین معرفی شدند و حالا باید کم‌کم منتظر معرفی شیائومی ۱۴ اولترا باشیم. اکنون یک منبع آگاه به‌نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی ویبو مشخصات دوربین موبایل نامشخصی را فاش کرده که به احتمال زیاد همان شیائومی ۱۴ اولترا خواهد بود.

مشخصات احتمالی دوربین شیائومی ۱۴ اولترا

این گوشی احتمالاً مشابه شیائومی ۱۳ اولترا دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. ولی تفاوت مهم آن به بخش دیافراگم متغیر در لنز اصلی برمی‌گردد که می‌تواند بین f/1.6 تا f/4.0 جابه‌جا شود. پارسال شیائومی ۱۳ اولترا تنها می‌توانست بین دیافراگم f/1.9 و f/4.0 جابه‌جا شود.

مشخصات دوربین شیائومی 14 اولترا فاش شد؛ دامنه دیافراگم بیشتر.webp
شیائومی ۱۴ پرو

این منبع آگاه همچنین می‌گوید قابلیت زوم در دوربین شیائومی ۱۴ اولترا ۰.۵، ۱، ۳.۲ و ۵ برابر خواهد بود. فعلاً اطلاعات بیشتری درباره مشخصات این دوربین منتشر نشده است.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تاریخ دقیق رونمایی آیفون 15 فاش شد

طبق شایعات، شیائومی ۱۴ اولترا می‌تواند در دو مدل با بدنه شیشه‌ای یا چرمی به بازار بیاید. با توجه به این که شیائومی ۱۳ اولترا تنها شش مدل با بدنه چرمی داشت، این تغییر هم می‌تواند خوشایند کاربران باشد و گزینه‌های بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

قدرتمندترین پرچمدار شیائومی احتمالاً با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و سیستم عامل HyperOS به بازار خواهد آمد و از این نظر تفاوتی با سایر اعضای خانواده خود نخواهد داشت.

هنوز مشخص نیست که این گوشی چه زمانی رسماً معرفی خواهد شد، اما انتظار می‌رود که چند ماهی با رونمایی آن فاصله داشته باشیم.

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا