ریلمی جی تی ۵ پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و شارژ ۱۰۰ وات در راه است

ریلمی یک شرکت چینی تولید کننده گوشی‌های هوشمند است که توسط اسکای لی، که قبلاً مدیرعامل شرکت اوپو الکترونیکس بود، تأسیس گردید. این شرکت در ابتدا به عنوان یک زیرمجموعه از شرکت اوپو فعالیت می‌کرد اما در سال ۲۰۱۸ به یک برند مستقل تبدیل شد.

ریلمی در همین چند سالی که از عمرش می‌گذرد با عرضه گوشی‌های هوشمند با قیمت مناسب و مشخصات فنی خوب، توانسته به سرعت رشد کند و در بازار چین و هند بسیار محبوب شود. این شرکت در حال حاضر یکی از ۵ تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در جهان به شمار می‌رود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از منابع موثق، شرکت ریلمی قصد دارد هفته آینده از گوشی پرچمدار جدید خود تحت عنوان ریلمی جی تی ۵ پرو (Realme GT5 Pro) رونمایی کند.

بر اساس شایعات، قیمت این گوشی حدود ۴۹۰ دلار خواهد بود و با این قیمت زیر ۵۰۰ دلاری، مشتریان یک گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و دوربین تله فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX890 دریافت خواهند کرد.

ریلمی جی تی 5 پرو

این اطلاعات توسط Digital Chat Station منتشر شده است که معمولاً در زمینه افشای اطلاعات قبل از معرفی محصولات دقیق عمل می‌کند، هر چند که نام فروشگاه آنلاین منتشر کننده تصاویر را فاش نکرده است.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  گلکسی S25 اولترا با دوربین 440 مگاپیکسلی و جدید سامسونگ عرضه می‌شود

علاوه بر این، تصاویر تبلیغاتی متعددی که از ریلمی جی تی ۵ پرو به بیرون درز کرده، نشان می‌دهند این مدل اولین گوشی هوشمند ریلمی با قابلیت شارژ بی‌سیم خواهد بود که از فناوری شارژ سریع ۵۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

از آنجا که ریلمی تاکنون شارژر بی‌سیم قدرتمندی را به بازار عرضه نکرده است، احتمالاً همزمان با معرفی ریلمی جی تی ۵ پرو شاهد رونمایی از یک پایه شارژ جدید و زیبا برای پشتیبانی از قابلیت‌های این گوشی جدید خواهیم بود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، در بخش شارژ سیمی نیز گوشی ریلمی جی تی ۵ پرو از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات برای باتری ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی خود پشتیبانی خواهد کرد.

بنا بر ادعای ریلمی، این گوشی قادر است در مدت ۱۲ دقیقه از ۰ تا ۵۰ درصد شارژ شود و ظرفیت کامل باتری برای اجرای بازی Honor of Kings به مدت ۸ ساعت متوالی کافی خواهد بود.

ریلمی جی تی 5 پرو

ریلمی جی تی ۵ پرو از نظر سخت افزاری به قطعات قدرتمندی مجهز خواهد بود که همگی جزو رده بالاترین سخت افزارهای بازار هستند، بنابراین شرکت چینی برای خنک‌سازی از یک سیستم خنک‌کننده VC و همچنین مواد چندلایه با مساحت کل ۱۲۰۰۰ میلی متر مربع استفاده کرده است.

به هر حال، زمان زیادی تا رونمایی رسمی از ریلمی جی تی ۵ پرو باقی نمانده و به زودی خواهیم توانست با مشخصات و ویژگی‌های دقیق این گوشی آشنا شویم.

به نظر می‌رسد با یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۳ روبرو خواهیم بود که با قیمت مقرون به صرفه خود امکانات و قابلیت‌های فوق العاده‌ای مانند تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳، دوربین تله فوتو، شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و شارژ سیمی ۱۰۰ وات را ارائه می‌کند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تلفن میان‌رده وان‌پلاس Nord N30 5G گواهینامه FCC را دریافت کرد
۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا