ردمی K70E با دایمنسیتی ۸۳۰۰ و قیمت ۲۸۲ دلاری از راه رسید

زیربرند شیائومی در کنار ردمی K70 و K70 پرو از یک موبایل دیگر با نام K70E هم در مراسم امروز خود رونمایی کرد. این دستگاه از نظر فیزیکی بسیار شبیه به دو گوشی دیگر است، اما جنس بدنه آن پلاستیکی است. در ادامه با مشخصات این گوشی آشنا می‌شویم.

مشخصات ردمی K70E

ردمی K70E از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد با رزولوشن ۱.۵K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش به ۱۸۰۰ نیت می‌رسد و ۱۰ سطح کاهش نور (Dimming) دارد. نرخ نمونه‌برداری لمسی در این نمایشگر ۲۱۶۰ هرتز است.

قلب تپنده این گوشی تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ است که با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x همراه می‌شود. ردمی K70E همچنین می‌تواند حداکثر ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 داشته باشد. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با سیستم عامل HyperOS به بازار می‌آید که ظاهراً مبتنی بر اندروید ۱۴ خواهد بود.

ردمی K70E با دایمنسیتی 8300 و قیمت 282 دلاری از

در قاب عقب ردمی K70E دوربین سه‌گانه‌ای وجود دارد که شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی OV64B با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی است. در جلو هم یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی وجود دارد.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  گلکسی S24 اولترا در تمام بازارها با تراشه اسنپدراگون عرضه می‌شود
1701269288 645 ردمی K70E با دایمنسیتی 8300 و قیمت 282 دلاری از

ردمی کی ۷۰ ای انرژی خود را از یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین از الگوریتم خاص شیائومی موسوم به Sea Star بهره می‌برد که می‌تواند حتی پس از ۱۰۰۰ چرخه شارژ، بیش از ۹۰ درصد ظرفیت باتری را حفظ کند.

1701269288 799 ردمی K70E با دایمنسیتی 8300 و قیمت 282 دلاری از

با وجود این مشخصات قابل‌ملاحظه، ضخامت این دستگاه تنها ۸.۰۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۸ گرم است. ردمی K70E همچنین بلندگوی دوگانه استریو، NFC و فرستنده مادون قرمز دارد که می‌تواند برای کنترل از راه دور استفاده شود.

این گوشی در سه نسخه مشکی، سفید و رنگی مایل به سبز عرضه می‌شود. قیمت پایه آن برای مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی ۲۸۲ دلار، برای مدل ۱۲ + ۵۱۲ گیگابایتی ۳۱۰ دلار و برای مدل ۱۶ گیگابایت + ۱ ترابایت ۳۶۶ دلار است.

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا