تصاویر زنده ردمی K70 و ردمی  K70 پرو پیش از رونمایی رسمی فاش شد

ردمی می‌خواهد در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذرماه) از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند خود یعنی ردمی K70 رونمایی کند.

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، تصاویر زنده‌ای از ردمی K70 و ردمی K70 پرو از طریق شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است که طراحی و مشخصات کلیدی موبایل‌های جدید را نشان می‌دهد.

تصاویر زنده ردمی K70 و ردمیK70 پرو فاش شد

هر دو گوشی ردمی K70 و ردمی K70 پرو دارای ماژول جزیره‌ای‌شکل دوربین در پنل پشتی دستگاه شامل سه عدد لنز و فلاش LED هستند. ماژول‌ دوربین همچنین دارای حکاکی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS است که خبر از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) می‌دهد.

ردمی  K70 پرو همچنین دارای حکاکی زوم اپتیکال ۲ برابری مربوط به دوربین تله‌فوتو است. در حالی که ردمی K70 دارای دوربین هوش مصنوعی ۲ مگاپیکسلی است.

پنل جلویی هر دو دستگاه دارای نمایشگری با حاشیه‌های باریک در طرفین است. منوی تنظیمات هم در تصاویر نشان داده شده است که تأیید می‌کند هر دو گوشی با HyperOS 1.0.1 شیائومی مبتنی بر اندروید ۱۴ و همچنین ۱۲ گیگابایت رم عرضه خواهند شد.

انتظار می‌رود ردمی گوشی‌های هوشمندی با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم به بازار عرضه کند. همچنین انتظار می‌رود نسخه پرو این سری به رم ۲۴ گیگابایتی مجهز شود. ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی نیز ممکن است به یک ترابایت برسد.

ردمی  K70  پرو احتمالاً به آخرین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام مجهز خواهد شد. این در حالی است که نسخه معمولی این سری یعنی ردمی  K70 با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ احتمالاً از راه می‌رسد.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  ریلمی جی تی 5 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 3 و شارژ 100 وات در راه است

هر دو دستگاه احتمالاً دارای نمایشگر ۲k با حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت خواهند بود. علاوه‌براین، هر دو گوشی هوشمند مجهز به قاب فلزی و حسگر ۱/۱.۵۵ اینچی Light Fusion 800 برای دوربین اصلی خواهند بود.

تنها یک روز تا رونمایی رسمی سری Redmi K70 باقی مانده است و باید دید آیا اطلاعات منتشر شده در مورد این سری صحت دارد یا خیر. چند روز قبل نیز رندرهای رسمی ردمی K70 پرو منتشر شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا