برنامه تست هندزفری

هندزفری‌های یکی از همراهان همیشگی ما در زندگی روزمره هستند و باعث می‌شوند تا در هر محیطی بتوانیم به ویس‌های خصوصی گوش دهیم و بدون مزاحمت برای دیگر افراد موزیک یا ویدئو مورد علاقه را پلی کنیم.

این محصولات در بازه‌های قیمتی متنوع با کیفیت‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند و در ادامه قصد داریم روش تست هندزفری از نظر سلامت و کیفیت را به شما آموزش دهیم.

برنامه تست هندزفری

شما هیچ نیازی به نصب برنامه برای تست سلامت و کیفیت هندزفری خود ندارید و به راحتی می‌توانید از یک سایت بسیار خوب برای این کار کمک بگیرید. سایت مورد نظر ما headphonetest است و در ادامه نحوه کار با آن را آموزش می‌دهیم.

برنامه تست هندزفری

هندزفری خود را به گوشی متصل کنید و سپس وارد این سایت شوید. به محض وارد شدن یک صفحه به شما نمایش داده می‌شود که حاوی گزینه‌هایی مانند بیس، تریبل و موارد این‌چنینی است. برای تست کردن کافیست به روی هر یک از این گزینه‌ها کلیک کنید و صدا را گوش دهید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  شارژ اضطراری ایرانسل + کد دستوری

Bass Test

این تست قرار است کیفیت بیس هندزفری شما را بسنجد. به صدایی که پخش می‌شود گوش دهید، اگر تا ۲۰ هرتز هنوز صدا قابل تشخیص باشد یعنی بیس هدفون شما خوب است و کیفیت مناسبی دارد. اگر قبل از رسیدن به ۲۰ هرتز دیگر صدایی دریافت نکردند یعنی بیس هندزفری شما خیلی عالی نیست.

Treble Test

این تست تریبل هندزفری شما را می‌سنجد. صدایی که پخش می‌شود را گوش دهید، باید تا فرکانس ۲۰ هزار هرتز این صدا قابل شنیدن باشد. در نظر داشته باشید که این تست صدایی تیزی دارد و بهتر است صدای هندزفری را خیلی زیاد نکنید.

Quality Test

در این تست کیفیت صدای هندزفری سنجیده می‌شود. پس از پخش صدا هرچقدر نویز کمتری را دریافت کنید یعنی هندزفری کیفیت صدای بالاتری دارد.

تست هندزفری

Driver test

به روی این تست کلیک کنید. صدایی که پخش می‌شود باید در میانه سر شنیده شود و به سمت چپ یا راست منحرف نباشد.

L & R Test

این تست سلامت گوش چپ و راست هدفون یا هندزفری را ارزیابی می‌کند.

Ear Test

این تست سلامت گوش‌های شما را ارزیابی می‌کند. در واقع به کمک این تست می‌توانید متوجه شوید که گوش‌هایتان در حد و اندازه چه سنی شنوایی دارد.

Extreme Bass

در این تست نهایت بیس هدفون یا هندزفری شما سنجیده می‌شود و بهتر می‌توانید متوجه صدای زیر شوید.

جمع بندی

در این مطلب به شما یک سایت بسیار کاربردی برای سنجش سلامت و کیفیت هندزفری معرفی کردیم. شما با گوشی، تبلت یا لپ تاپ می‌توانید به این سایت وارد شوید و هندزفری خود را مورد آزمایش قرار دهید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  بهترین راه‌های شخصی‌سازی گوشی‌های شیائومی

در نظر داشته باشید که منابع زیادی برای تست کردن هدفون وجود دارد ولی بدون شک headphonetest یکی از بهترین منابع موجود است.

ads

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا