اپل از مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی با پردازنده M2 در مراسم WWDC رونمایی کرد

اپل در مراسم سالانه کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC از جدیدترین مک‌بوک ۱۵ اینچی خود رونمایی کرد. در ادامه مشخصات این محصول جدید را معرفی خواهیم کرد.

بالاخره مک‌بوک‌ایر در اندازه ۱۵ اینچ در دسترس قرار گرفت. این مدل دارای نمایشگر ۱۵.۳ اینچی است و اپل می‌گوید صفحه‌نمایش رتینا جدید ۵۰۰ نیت روشنایی و ۱ میلیارد رنگ را پشتیبانی می‌کند.

مک بوک ایر 15 اینچی

حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش ۵ میلی‌متر هستند و در قسمت ناچ بالای نمایشگر نیز یک دوربین ۱۰۸۰ پیکسلی قرار دارد.

ضخامت مک‌بوک‌ایر ۱۵ اینچی، ۱۱ میلی‌متر و وزن آن ۱ کیلو ۴۹۶ گرم است. اپل دستگاه جدید را در چهار رنگ نیمه شب، نور ستاره، خاکستری و نقره‌ای عرضه خواهد کرد.

در مرکز پردازش مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی تراشه M2 قرار دارد، درست مانند مدل ۱۳ اینچی، این مدل نیز دارای یک تراشه ۸ هسته‌ای (۴ هسته کارهای سبک و ۴ هسته کارهای سنگین) میباشد. همچنین دارای یک پردازنده گرافیکی ۱۰ هسته‌ای و یک موتور عصبی ۱۶ هسته‌ای است. این لپ‌تاپ با ۸ گیگابایت حافظه یکپارچه شروع می‌شود و می‌توان آن را تا ۲۴ گیگابایت پیکربندی کرد.

تراشه M2 به مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی اجازه می‌دهد با یکبار شارژ شدن، تا ۱۸ ساعت کار کند و خاموش نشود.

مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی جدید، ۱۲ برابر سریع‌تر از سریع‌ترین مک‌بوک ایر مبتنی بر اینتل و ۲ برابر سریع‌تر از پرفروش‌ترین لپ‌تاپ رایانه‌های شخصی ۱۵ اینچی با پردازنده Core i7 است.

رنگ‌بندی مک‌بوک ایر 15 اینچی

مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی دارای دو درگاه USB-C Thunderbolt، یک درگاه شارژ مگ‌سیف و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. این لپ‌تاپ دارای ۳ میکروفون و ۶ بلندگو می‌باشد.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  فناوری باتری حالت جامد شیائومی انقلابی در صنعت موبایل ایجاد خواهد کرد

اپل قیمت مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی را ۱۲۹۹ دلار اعلام کرده است.

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا