بهترین زمان انتظار در جهان، تسلا سایبرتراک در برابر هامر EV

تسلا سایبرتراک با ۸۴۵ لیتر بخار چقدر قدرتمند است، قدرت هامر EV با ۱۰۰۰ لیتر بخار، چقدر بخار است؟

با عرضه نسخه نسلی تسلا سایبرتراک به بازار، بالاخره توانستم این جینگل پیکابو را در دنیای واقعی پیاده کنم. قبلاً اشاره کردم که پیکاپ تسلا دوباره در ۹۱۱ آتش گرفته است، در ۹۱۱ دیگر. اما در عین حال، اتصال یک خودروی معمولی بهتر از هر خودروی برقی هامر دیگری تایید شده است.

تسلا برای بررسی Cybertruck دعوت شده است و اکنون مسئول اجرای این آزمایش در سراسر جهان است.

بهترین زمان انتظار در جهان، تسلا سایبرتراک در باربر هامر

این به طیف گسترده‌ای از ماشین‌های کاراوا در منطقه گیگاکارخانه محلی تگزاس خرد شده است. هاردو پیکاپ در این زمان در قدرتمندترین نسخه خود طراحی شد و هاردو دارای پیشرانه های قدرتمندی است.

چکش ۳۰۸ کیلوگرمی، یکی از قدیمی‌ترین و مدرن‌ترین چکش‌های موجود در بازار که در حال حاضر رتبه‌بندی شده است، و حتی قوی‌ترین موتورهای بنزینی نیز نمی‌توانند کتاب جالبی برای خودنمایی ایجاد کنند.

در اینجا کاری است که موتورهای الکتریکی چکشی ۹۳۰ نیوتن متری و چکشی ۱۴۸۵ نیوتن متر انجام می دهند. تسلا در ظرفیت خود ضعیف است با بخار ۸۴۵ asp از شک ۱۰۰۰ asp بخار ضعیف متوسط ​​ترین است اما این تفاوت با وزن شبح جبران میکاند است.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  بررسیA8 ، لوکس‌ترین آئودی الکتریکی 2024

1701585127 230 بهترین زمان انتظار در جهان، تسلا سایبرتراک در باربر هامر

به همین دلیل همر در هر یک از مسابقات در شانس ندشت و در ماسا رالینگ همه با هم بودند. حتی چیزی در داخل Cybertruck وجود ندارد که آن را با کارساز نیپ و پیکاپ برقی که جنرال موتورز قادر به نصب آن بود مطابقت دهد.

باید اشاره کنم که Cybertruck با نسخه سیستم کار دو موتوره که سرعت را تا ۱۸۰ کیلومتر در ساعت افزایش می دهد، اما با یک به روز رسانی مدرن، سقف کامل ۲۰ کیلومتری از نسخه هفت موتوره به دست آورد.

Cybertruck در حال حاضر یک مدل ربات نوآورانه است، اما پنجمین نمونه ای است که خریداران در بهبود همه عملکردها موفق شده اند.

1701585127 610 بهترین زمان انتظار در جهان، تسلا سایبرتراک در باربر هامر

این در حالی است که هامر بعدها موفق به رسیدن به هدفش نشد. اگرچه سرعت این اسباب بازی بسیار قدیمی تر است، اما می تواند قبل از توقف تسلا به ۱۱۰ کیلومتر در ساعت برسد. MX-5 MX-5 MX-5 MX-5 MX-5 این واقعا عالی است.

از آنجایی که Cybertruck یک ربات است، می توان آن را به شکل جدیدی نماد کرد.

نظرات شخصی هنری

تسلا سایبرتراک

جیمز همر حوا

قدرت موتورش این یک موتور است این یک موتور است
من قدردانی کردم ۸۴۵ بخار منتشر می کند ۱۰۰۰ بخار
استاور ۹۳۰ نیوتن متر ۱۴۸۵ نیوتن متر
محور حرکت چاچرخ چاچرخ
وزن ۳۰۸۴ کیلوگرم ۴۱۱۰ کیلوگرم
باتری ۱۲۳ کیلووات ساعت ۲۳۰ کیلووات ساعت
قیمت ۹۶۳۹۰ دلار ۱۰۹۲۵۰ دلار
۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا