گلکسی واچ‌های سامسونگ، ویژگی جدید هشدار ضربان قلب نامنظم را دریافت می‌کنند

سامسونگ اعلام کرده که قصد داره ویژگی جدید هشدار ضربان قلب نامنظم را به‌ساعت‌های هوشمند خود وارد کند. البته این ویژگی نیاز به تاییدیه کشورهای بیشتری دارد.

سامسونگ اعلام کرد که درحال آماده‌سازی ویژگی ردیابی ضربان قلب نامنظم است که با سری آتی گلکسی واچ ۶ آغاز به‌کار می‌کند و بعداً به‌مدل‌های قدیمی‌تر نیز اضافه می‌شود. این ویژگی جدید قرار است از طریق اپلیکیشن Health Monitor سامسونگ که برای اندازه‌گیری ECG نیز استفاده می‌شود، معرفی شود.

ویژگی ضربان قلب گلکسی واچ 5

درحالیکه این موضوع هنوز بصورت رسمی تأیید نشده، اما به‌نظر می‌رسد که تنها دارندگان گوشی‌های هوشمند سامسونگ اعلان‌های ضربان قلب نامنظم را دریافت می‌کنند چراکه این برنامه فقط برای دستگاه‌های سامسونگ در دسترس است.

همچنین به‌نظر می‌رسد که برای استفاده از ردیابی ضربان قلب نامنظم، به فعالسازی ردیابی مداوم ضربان قلب نیاز است که البته منطقی است.

هدف این ویژگی شناسایی فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) است، اگرچه به‌معنای تشخیص این بیماری نیست. سامسونگ براین واقعیت تاکید می‌کند که این ویژگی نمی‌تواند جایگزین یک پزشک شود و تنها هدفش روشن‌کردن مشکل و تشویق کاربر برای مراجعه به‌یک متخصص برای ارزیابی‌های بیشتر است. این ویژگی به‌شما کمک می‌کند تا با مراجعه به‌پزشک، مراقب سلامت قلب خود باشید.

بیش از ۷۰ کشور برنامه مانیتور سلامت سامسونگ و قابلیت‌های ECG آن را تأیید کرده‌اند، اما نظارت بر ضربان قلب نامنظم به تأیید منطقه‌ای بیشتری نیاز دارد. درحال‌حاضر تنها کره‌جنوبی، ایالات‌متحده‌آمریکا، آرژانتین، آذربایجان، کاستاریکا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، گرجستان، گواتمالا، هنگ‌کنگ، اندونزی، پاناما و امارات‌متحده‌عربی ویژگی جدید را تایید کرده‌اند.

نظرشما درباره ویژگی جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ چیست؟

پیشنهاد ما برای مطالعه:  آپدیت اندروید 14 و One UI 6 برای این گوشی‌های سامسونگ منتشر نمی‌شود [+لیست]

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا