شرایط فروش کشنده فردا دیزل اعلام شد (خرداد ۱۴۰۲)

شرکت فادکو (فردا دیزل) به عنوان یکی از واحدهای تابعه گروه صنعتی فردا، از سال ۱۴۰۰ با هدف تولید، عرضه و ارائه خدمات…

شرکت فادکو (فردا دیزل) به‌عنوان یکی از واحدهای تابعه گروه صنعتی فردا، از سال ۱۴۰۰ با هدف تولید، عرضه و ارائه خدمات پس از فروش برتر در زمینه کامیون و کامیونت فعالیت خود را آغاز نمود. با توجه به نیاز بازار داخلی و فرسودگی ناوگان حمل و نقل راهی کشور، فادکو به زودی کشنده دو محور FD550-II را که به عنوان اولین کشنده دو محور تولید داخل با توان ۵۵۰ اسب بخار است، به بازار عرضه خواهد کرد.

این کشنده دو محور با الهام از طراحی کشنده‌های اروپایی روز، مجهز به گیربکس دستی ۱۲ دنده FAST/EATON و موتور ۱۳ لیتری ۶ سیلندر خطی توربوشارژ با سیستم سوخت رسانی بوش آلمان و توان خروجی ۵۵۰ اسب بخار است. همچنین، این کشنده با مکمل ترمز موتور (Auxiliary Brake engine) و استاندارد آلایندگی Euro V-EEV مطابقت دارد.

این کشنده دارای مخزن مایع ادبلو یا مایع اگزوز دیزل می‌باشد که برای خودروهای با استاندارد آلایندگی یورو ۵ به بالا اهمیت بالایی دارد. مخزن سوخت آلومینیومی کشنده FD520-11 ظرفیتی برابر با ۸۰۰ لیتر سوخت را در خود جای داده است.

کشنده دو محور فردا دیزل را می‌توان به عنوان تنها کشنده دومحور بازار فعلی شناخت، زیرا بیشتر محصولات کشنده دیگر موجود در بازار تک محور هستند. محور جلو و دو محور عقب کشنده جدید فردا دیزل بر روی فنرهای شمش نصب شده‌اند که یکی از نقاط قوت این خودروی تجاری است. همچنین، اتاق کشنده فردا دیزل بر روی کوسن‌های هوایی قرار گرفته است که به کاهش ارتعاشات ناشی از ناهمواری جاده کمک می‌کند.

شرایط فروش کشنده فردا دیزل

برنامه فروش این محصول فردا دیزل از روز شنبه مورخ ۲۷ خرداد توسط دفتر مرکزی و نمایندگی‌های مجاز فادکو در سرتاسر ایران آغاز خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن ۰۲۱۴۸۶۴۱۶۱۶ تماس بگیرید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  بررسی گوشی شیائومی ۱۳ اولترا ؛ بهترین پرچم‌دار اندروید در سال 2023؟
منبع

خودروبانک

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا