نظر زاکربرگ موسس متا درباره هدست ویژن پرو اپل

افیلیت دیجیکالا 728 در 90

مهمتر از این‌ها، زاکربرگ در مورد تفاوت‌ ارزش‌ها و چشم‌انداز بین متا و اپل درباره هدست‌هایشان صحبت کرد. او ادامه داد که رویکرد متا…

اصلی‌ترین رقیب اپل در بازار هدست‌های واقعیت مجازی، متا است که محصول برتر خود یعنی Quest 3 را چند روز قبل از معرفی ویژن پرو اپل، عرضه کرد.

بنابراین شنیدن نظرات مارک زاکربرگ موسس متا درباره هدست واقعیت مجازی اپل می‌تواند جالب باشد.

زاکربرگ طی جلسه‌ای که با کارمندان متا داشت، درباره ویژن پرو اپل صحبت کرد. او گفت که اپل «راه‌حل‌هایی جادویی» برای محدودیت‌های فیزیکی که تیم‌های متا تاکنون کاوش نکرده‌اند، پیدا نکرده است.

او همچنین به استفاده اپل از نمایشگرهای با وضوح بالاتر اشاره می‌کند، اما اضافه می‌کند هدست اپل برای تأمین انرژی، باتری و سیم وصل‌شده به انرژی بیشتری نیاز دارد و همین باعث شده که قیمت آن هفت برابر قیمت هدست Quest 3 باشد.

مهمتر از این‌ها، زاکربرگ در مورد تفاوت‌ ارزش‌ها و چشم‌انداز بین متا و اپل درباره هدست‌هایشان صحبت کرد. او ادامه داد که رویکرد متا، اساساً اجتماعی است و در مورد افرادی است که با روش‌های جدید تعامل می‌کنند و به روش‌های جدید احساس نزدیکی دارند. اما اپل رویکردی فردی دارد و بیشتر برای کسانی است که روی کاناپه نشسته‌اند. درنهایت او گفت که هدست ویژن پرو اپل می‌تواند چشم‌انداز آینده محاسبات باشد اما چیزی نیست که من می‌خواهم.

۰/۵ (۰ نظر)
پیشنهاد ما برای مطالعه:  بهترین گوشی فست شارژ 2023 [مرداد 1402]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا