فیلم، بازی، سریال؛ آخر هفته چیکار کنیم؟ [هفته اول اسفند]

 

با نزدیک شدن به آخر هفته یکی از اولین سوالاتی که ذهن ما را درگیر می‌کند این است که مشغول چه کاری شویم؟ بازی، فیلم، سریال و تمام سرگرمی‌های دیگری که وجود دارند می‌توانند به ما کمک کنند که یک آخر هفته ایده‌آل و رویایی را بگذرانیم. اما همیشه انتخاب از بین این موارد سخت و دشوار است.

در برنامه جدید ویجیاتو که «گپ‌تایم» نام دارد محمدامین بهتوئی، نیما فرشین و محسن وفانژاد از هفته‌ای که گذشته می‌گویند و سعی می‌کنند بهترین سرگرمی‌ها را برای آخر هفته شما پیشنهاد دهند. ممکن است این پیشنهادات شامل فیلم، سریال، بازی یا حتی کتاب باشد. بخشی از این صحبت‌ها نیز به بررسی مسئله مهمی در دنیای ویدیوگیم اختصاص پیدا می‌کند.

پیشنهادات این هفته تیم ویجیاتو برای آخر زمستانی شما:

سریال امیلی در پاریس ساخته شخصِ دارن استار است، همان نویسنده / تهیه کننده‌ای که سریال محبوب آمریکایی‌ها یعنی”جنسیت و شهر” را تولید کرده بود، حالا امیلی در پاریس حکم ادامه معنوی همان اثر را دارد – اما در شهری متفاوت. “امیلی در پاریس” مملو از مثلث‌های عاشقانه، ماجراهای بد، دوستان دیوانه و کمد لباس‌های برجسته و شیک در شهر چراغ‌ها است، در واقع این سریال نگاهی عجیب به ماجراها و سو استفاده‌ از مهاجران جوان در پاریس است.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  بعد از سامسونگ، افزایش سرعت شارژ پرچمداران آیفون نیز تایید شد!
فیلم بازی سریال برای آخر هفته

دختری که به تازگی والدین خود را از دست داده، یک عروسک اندرویدی دریافت می‌کند که با هوش مصنوعی ساخته شده است. در ظاهر این عروسک اندرویدی به عنوان یک همراه چیزی جز جذابیت و دوستی برای صاحب خود ندارد؛ اما پشت این سکوت و مهربانی یک قاتل مخوف پنهان شده است که با کوچک‌ترین مشکل برای میزبان اصلی خود، به کوچک و بزرگ رحم نمی‌کند.

فیلم بازی سریال برای آخر هفته

در قرن شانزدهم میلادی راهبان مذهبی وقتی از عبادت و خواندن کتاب‌های آموزشی خسته می‌شدند به نقاشی کشیدن رو می‌آوردند. برخی از آن‌ها نقاشی‌هایشان را روی پاورقی یا اطراف صفحات کتاب‌هایشان می‌کشیدند و این جریان برای سالیان سال تکرار می‌شد. همیشه نوعی طنز در این نقاشی‌ها وجود داشت. برای مثال خرگوش‌ها در نقش سرباز یا حیوانات دیگر در نقش‌های متفاوت نقاشی می‌شدند.

استودیو Yaza Games با الهام از همین داستان تصمیم گرفته تا Inkulinati را توسعه دهد. در این بازی شما حکم راهبی را دارید که یک جوهر جادویی پیدا کرده. این جوهر جادویی به نقاشی‌هایتان جان می‌دهد و حال سرگرمی شما در اوقات فراغتتان تبدیل به یک جنگ تمام عیار می‌شود. به راهبان دیگر می‌رسید و تصمیم می‌گیرید ببینید ارتش کدام یک از شما روی حاشیه کتاب‌ها پیروز می‌شود.

فیلم بازی سریال برای آخر هفته

درنهایت بیایید به بازگشت مجدد بند «لینکین پارک» اشاره کنیم. ترک Lost به مناسبت ۲۰ سالگی آلبوم متئورا از لینکین پارک منتشر شد. تقریبا ۶ سال از خودکشی «چستر بنینگتون» وکالیست اصلی این بند می‌گذرد و شنیدن دوباره صدای او در قالب موزیکی جدید خالی از لطف نیست.

لینک یوتوب | لینک اسپاتیفای

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های مونیکا بلوچی که باید تماشا کنیدنگاهی به مهم‌ترین آثار بانوی ایتالیایی سینما
بهترین فیلم‌های مونیکا بلوچی که باید تماشا کنید

پیشنهاد ما برای مطالعه:  بررسی موشکافانه ردمی نوت 12 پرو پلاس از نظر سیستم، دوربین، عملکرد و باتری
۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا