پژو ۳۰۰۸ پلاک ملی رویت شد + کراس اوور کامپکت فرانسوری در ایران

مجله خودرویی ایران: پژو ۳۰۰۸ یکی از کراس اوورهای کوچک شناخته می شود که از سال ۲۰۰۸ وارد بازارهای جهانی شد. نسل دوم این خودرو برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه پاریس رونمایی شد. خودرویی که از نظر ابعاد بزرگتر از پژو ۲۰۰۸ است. این خودرو با دو پیشرانه ۴ سیلندر ۱٫۲ لیتری و ۱٫۶ لیتری تولید می شود.

چند سال پیش چند دستگاه پژو ۳۰۰۸ وارد کشور شدند. در خبرها آمده بود که این پژوها جهت استفاده در مرکز تحقیقات ایران خودرو وارد شده بودند. به همین خاطر پیش بینی می شد که این خودرو توسط ایران خودرو به صورت CBU وارد کشور خواهد شد. اما چندسالی است که خبری از این موضوع به چشم نمیخورد.

به تازگی تصویری از یک دستگاه پژو ۳۰۰۸ با پلاک ملی منتشر شده است. تصویری که جای بحث زیادی دارد. خودرویی که در اصل نسل دوم ۳۰۰۸ محسوب میشود ، اما نسخه پیش از فیس لیفت. پژو در سال ۲۰۲۰ مدل فیس لیفت این کراس اوور را با طراحی بسیار زیبا و جدیدتر معرفی و روانه بازار کرد. به همین خاطر احتمال می رود این خودرو پیش از آنکه پلاک ملی خود را دریافت کند، به پلاک دیپلمات وارد کشور شده بود. پلاک دیپلماتی که طبق قوانین بعد از سه سال تردد در کشور اجازه فروش در داخل ایران را پیدا می کند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  مسابقه درگ تریومف ترایدنت و بی ام و M340i؛ موتورسیکلت در برابر خودرو!

اگر هم غیر از این باشد، کمی داستان عجیب است! زیرا چند سالی است که واردات خودرو بسته شده و هیچ خودرویی نتوانسته از گمرک خارج و پلاک ملی شود. آن هم خودرویی مثل ۳۰۰۸ که تا پیش از این هیچ مدلی از آن وارد کشور نشده بود.

 

پژو 3008 پلاک ملی رویت شد + تصویر

 

صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید.

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا