سامسونگ از ابزار هوش مصنوعی «گلکسی AI» برای سری اس ۲۴ رونمایی کرد

سامسونگ امروز با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی از نام تجاری جدید خود تحت عنوان «Galaxy AI» رونمایی و پیش نمایشی اولیه از آن ارائه کرد.با تکنوروز همراه باشید.

گلکسی AI یک نام تجاری برای ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است که در گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اجرا خواهد شد. این ویژگی جدید قرار است در ابتدای سال آینده میلادی منتشر شود که این زمان‌بندی اصلاً هم تصادفی نیست.

در واقع، این بدان معنی است که گلکسی AI عملاً همزمان با گلکسی اس ۲۴ و مدل‌های پلاس و اولترا در اواسط ماه ژانویه ۲۰۲۴ در دسترس قرار خواهد گرفت. با دیجی رو همراه باشید.

هدف سامسونگ از معرفی گلکسی AI ارائه جامع‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی موجود در گوشی‌های هوشمند، از جمله ابزار ترجمه همزمان تماس‌های تلفنی به زبان‌های خارجی است تا به این وسیله موانع زبانی از بین برداشته شود.

گلکسی AI عملکردهایی را که در واحد پردازش عصبی (NPU) در داخل تراشه پردازشی گوشی هوشمند پردازش می‌شوند را با ویژگی‌هایی که در فضای ابری پیاده‌سازی شده‌اند ترکیب می‌کند تا یکپارچه‌سازی سرویس‌های شخص ثالث را امکان‌پذیر کند.

به گفته سامسونگ، این عملکردهای هوش مصنوعی برای ارتقاء تجربه کاربری گوشی هوشمند طراحی شده‌اند و در عین حال به کاربران آرامش خاطر در مورد حریم خصوصی و امنیت داده‌هایشان را می‌دهند.

سامسونگ برای اشاره اجمالی به گوشه‌ای از قابلیت‌های جدیدی که به واسطه گلکسی AI ممکن خواهند شد، ویژگی «ترجمه همزمان تماس‌های تلفنی» را معرفی کرده است.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  هدیه خاص لیونل مسی به قهرمانان جام جهانی ؛ آیفون با طراحی اختصاصی و طلای 24 عیار [+عکس]
گلکسی AI

این ویژگی به گوشی‌های هوشمند سری گلکسی سامسونگ امکان می‌دهد تماس‌ها را در زمان واقعی ترجمه کنند و به این ترتیب افراد غیرهمزبان می‌توانند به راحتی با یکدیگر مکالمه داشته باشند.

این ویژگی قرار است مستقیماً در برنامه تماس تلفنی گوشی‌های گلکسی ادغام شود تا کاربران نیازی به استفاده از برنامه‌های شخص ثالث نداشته باشند.

گلکسی AI نه تنها تماس‌های تلفنی را به صورت صوتی و زنده ترجمه می‌کند، بلکه روند مکالمه نیز به زبان خود کاربر در صفحه نمایش او به صورت متنی و یک چت نشان داده خواهد شد تا به راحتی متوجه شود چه کسی در طی مکالمه چه گفته است.

از آنجایی که همه این کارها به جای آپلود در فضای ابری، مستقیماً در گوشی هوشمند گلکسی پردازش می‌شوند، این ویژگی نباید حریم خصوصی کاربر را به خطر بیندازد.

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا