تست فراری F430 در اتوبان با سرعت ۳۱۰ کیلومتر در ساعت

یک دستگاه فراری F430 مجهز به گیربکس دستی در اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان توانسته سرعت فراتر از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت را ثبت کند.

فراری F430 جزو مهم‌ترین محصولات تاریخ این برند به شمار می‌رود چراکه عنوان آخرین سوپرکار پیشرانه وسط مارانللو با گیربکس دستی کارخانه را به خود اختصاص داده است.

اگرچه بسیاری از نسخه‌های تولیدی F430 با گیربکس دستی در گاراژهای ثروتمندان در حال استراحت هستند اما حداقل یکی از آن‌ها در حال تاخت‌وتاز در جاده‌هاست.

کانال AutoTopNL شانس تست و بررسی چنین خودرویی را در اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت آلمان داشته است. پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۳ لیتری F430 حدود ۴۸۳ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و از نظر پرفورمنس هیچ کمبودی وجود ندارد.

راننده قبل از شروع ترافیک توانسته است به سرعت ۳۱۰ کیلومتر در ساعت برسد که فاصله چندانی با حداکثر سرعت رسمی خودرو یعنی ۳۱۵ کیلومتر در ساعت ندارد.

جذاب‌تر از ارقام ثبت شده در سرعت شمار خودرو صدایی است که پیشرانه تولید می‌کند.

با ردلاین ۸۵۰۰ دور در دقیقه، پیشرانه میل‌لنگ تخت فراری در هر دنده‌ای صدای هیجان‌انگیزی تولید کرده و زمانی که نوبت به انتخاب دنده بعدی می‌رسد صدای جذاب تعویض دنده‌ها از طریق گیربکس گیت دار فراری را خواهیم شنید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  معرفی و بررسی فنی هیوندای آیونیک ۶ برقی، رقیب جدید تسلا

شاید خودروهای مدرن و جدید فراری سریع‌تر و پیشرفته‌تر از F430 باشند اما به سختی می‌توان در این کلاس خودرویی با ترکیب بازخورد، صدا و هماهنگی F430 را پیدا کرد. به همین خاطر است که قیمت خودروی موردبحث در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده است.

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا