جزئیات جدیدی از Cyberpunk 2077: Phantom Liberty فاش شد

جزئیات جدیدی از Cyberpunk 2077: Phantom Liberty فاش شد

به نظر می‌رسد با بسته الحاقی Phantom Liberty، بازی Cyberpunk 2077 سرانجام می‌خواهد به وعده‌هایی که در زمان عرضه نسخه اصلی نتوانست به آن‌ها عمل کند، جامه‌ی عمل بپوشاند.

تمام نمایش‌های آن تا به حال طرفداران را تحت تاثیر قرار داده، به ویژه به دلیل بازنگری‌های اساسی در مکانیزم پیشرفت شخصیت، مبارزه با وسایل نقلیه، سیستم پلیس و موارد دیگر که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند.

پس از اینکه تریلر جدید بازی در شب افتتاحیه گیمزکام نمایش داده شد، استودیو سی دی پراجکت جزئیات دقیق‌تری را در استریم ویژه خود ارائه کرد. چند نفر از اعضای تیم ساخت برای بررسی مهم‌ترین نکات دور هم جمع شدند و جزئیات تازه‌ای را فاش کردند.

علاوه بر تمرکز بیشتر در مورد سیستم بازسازی شده پرک‌ها و بهبود در سیستم پلیس و مبارزه با خودرو، CDPR اعلام کرد که بسته الحاقی Phantom Liberty در میانه رویدادهای بازی اصلی می‌گذرد.

اگرچه کسانی که نسخه پایه را بازی نکرده‌اند یا به سیوهای قدیمی خود دسترسی ندارند، می‌توانند شخصیت جدیدی بسازند که مستقیما به فنتوم لیبرتی می‌رود.

جزئیات و نماهای مختصری از گیم‌پلی نیز بر Relic Tree و همچنین Dogtown، منطقه جدید نایت سیتی که در این DLC قابل دسترسی خواهد بود، فاش شد.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  ۱۰ بازی شوتر برتر موبایلی که جلوتر از زمان خودشان بودند
Cyberpunk 2077

در ادامه توسعه‌دهندگان بار دیگر تایید کردند که همراه با عرضه آپدیت ۲.۰ بسیاری از تغییرات گیم‌پلی Phantom Liberty به صورت رایگان بر بازی اصلی نیز اعمال خواهند شد. اما فقط برای پی‌سی و کنسول‌های نسل اخیر.

استودیو سی دی پراجکت رد اعلام کرده که بسته الحاقی Cyberpunk 2077، بیشترین بودجه ساخت در تاریخ شرکت را داشته است. این DLC در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) با قیمت ۳۰ دلار برای پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا