تریلر رسمی فیلم Foe به کارگردانی گارث دیویس منتشر شد

تریلر رسمی فیلم Foe به کارگردانی گارث دیویس منتشر شد

استودیوی آمازون به تازگی از تریلر رسمی فیلم Foe به کارگردانی گارث دیویس پرده برداشت. این عنوان سینمایی یک درام علمی تخیلی دیستوپیایی با بازی سرشه رونان و پل مسکال است که ماه اکتبر سال جاری در سینماها اکران می‌شود.

این فیلم زندگی زوجی به نام‌های هنریتا (سرشه رونان) و جونیور (پل مسکال) را در سال ۲۰۶۵ به تصویر می‌کشد. یک شب غریبه‌ای به نام ترنس (آرون پیر) در خانه آن‌ها را می‌زند تا شغلی را به جونیور پیشنهاد دهد.

او به جونیور می‌گوید می‌تواند خلبان یک برنامه فضایی شود ولی باید همسرش هن را رها کند و از این بابت خیالش راحت باشد؛ چرا که هن تنها نخواهد ماند و توسط یک ربات که همسان جونیور است از او مراقبت می‌شود.

گفته می‌شود این فیلم روایتی پیچیده با مفاهیم عمیق روانشناختی را در دل خود جای داده و کاوشی دلهره‌آور در رابطه با ازدواج و هویت را موشکافی می‌کند.

تریلر رسمی فیلم Foe به کارگردانی گارث دیویس منتشر شد - ویجیاتو

فیلم «دشمن» بر اساس رمانی به همین نام نوشته ایان رید محصول سال ۲۰۱۸ میلادی ساخته شده است. همچنین فیلمنامه‌ی این اثر حاصل همکاری مشترک دیویس و رید است.

دیویس تا پیش از این آثار تحسین‌شده‌ای نظیر Lion و Mary Magdalene را کارگردانی کرده و انتظار می‌رود این اثر نیز به یکی از درخشان‌ترین آثار امسال بدل گردد. فیلم Foe برای اکران در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۴ مهر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  Game Of Thrones در قالب انیمیشن‌های دیزنی + ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا