بازیگران الی و جوئل در رویداد یونیورسال از The Last of Us حضور خواهند داشت

بازیگران الی و جوئل در رویداد یونیورسال از The Last of Us حضور خواهند داشت

بازیگرانی که در بازی The Last of Us نقش «جوئل» و «الی» را ایفا کرده‌اند در رویداد Halloween Horror Nights از یونیورسال نیز حضور خواهند داشت.

«تروی بیکر» (جوئل) و «اشلی جانسون» (الی) دیالوگ‌های جدیدی را برای رویداد The Last of U‌s Universal Halloween Horror Nights ضبط کرده‌اند «لورا ساولز» از یونیورسال اورلاندو در صحبت با مجله SFX گفت:

باید از بازیگران صداپیشگی بازی‌های ویدیویی استفاده کنیم. ما در گذشته صدای آن‌ها را ضبط کرده‌ایم و آن‌ها تمام دیالوگ‌های ما برای رویداد Haunted House را نیز ضبط کرده‌اند.

Haunted House تجربه‌ای شبیه به اتاق فرار است و هر ساله براساس موضوعات مختلفی در پارک تفریحی یونیورسال برگزار می‌شود و امسال شرکت‌کنندگان باید از یک هزارتو ترسناک که براساس مکان اصلی بازی در Pittsburgh طراحی شده است، عبور کنند.

بازیگران الی و جوئل در رویداد یونیورسال از The Last of Us حضور خواهند داشت - ویجیاتو

علاوه بر The Last of Us در این تجربه از عناوین دیگری نیز به کار گرفته شده است. به‌عنوان مثال در تجربه‌ای دیگر که Try to Escape the Curse of Vecna نام دارد، بازیکنان باید مانند شخصیت Eleven در سریال Stranger Things در برابر نفرین Vecna مقاومت کنند.

سال ۲۰۲۳ با پخش سریال The Last of Us آغاز شد که بیکر و جانسون در آن نیز حضور داشتند و به ترتیب نقش «جیمز» (در قسمت ۸) و مادر الی را ایفا کرده‌اند. اخیرا این سریال که ساخت فصل دوم آن فعلا به دلیل اعتصابات متوقف شده است، نامزد دریافت ۲۴ جایزه در اِمی شد.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تریلر جدید Diablo 4 مهارت‌های کلاس Rogue را نمایش می‌دهد + ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا