بازی Stray Gods به خاطر Baldur’s Gate 3 تاخیر خورد!

بازی Stray Gods به خاطر Baldur’s Gate 3 تاخیر خورد!

اخیراً استودیوی سازنده بازی Stray Gods توضیح داده که این محصول را با تاخیر منتشر می‌کند تا از لحاظ رقابت با بازی Baldur’s Gate 3 به مشکل بر نخورد.

استودیوی بازی‌سازی سامرفال (SummerFall) به تازگی اعلام کرد که بازی نقش‌آفرینی و موزیکال Stray Gods خودش را برای انتشار تا تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۲۳ برابر با ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ به تعویق انداخته است.

طبق بیانیه‌ منتشر شده در صفحه فروشگاه استیم این محصول، دلیل اصلی برای عدم رقابت با بازی Baldur’s Gate 3 عنوان شده که آن محصول هم در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۲۳ برابر با ۱۲ مرداد روانه بازار می‌شود.

در متن اطلاعیه تیم سازنده بازی Stary Gods به وضوح می‌خوانید:

ما از همه [بازیکنان] می‌خواهیم تا زمان کافی برای بررسی و تجربه بازی Stray Gods در زمان انتشار داشته باشند. بازی Baldur’s Gate 3 یکی از به‌شدت موردانتظار (حتی توسط ما) است و می‌خواهیم به مخاطبانمان فضایی بدهیم که تا در خیابان‌های بازیمان جشن بگیرند.

Stray Gods

بازی Stray Gods ابتدا در ماه مارس ۲۰۲۲ معرفی شد و توسط استودیوی بازی‌سازی سامرفال توسعه پیدا می‌کند. وظیفه نویسندگی این اثر هم بر عهده دیوید گیدر (David Gaider) است که به خاطر کار روی سری بازی Dragon Age، سابقه خوبی برای تولید اثرهای داستانی دارد.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تریلر جدید بازی Suicide Squad: Kill The Justice League منتشر شد

فضای داستانی بازی هم در دنیای مدرن و فانتزی روایت می‌شود و بازیکنان در نقش شخصیتی به اسم گریس برای حل معماهای مرگ تلاش کنند.

بازی Stray Gods در نهایت برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا