بازی Crash Team Rumble با مشکلی در توییچ مواجه شده است

بازی Crash Team Rumble با مشکلی در توییچ مواجه شده است

اینطور که از شواهد پیدا است بازیکنان دیگر علاقه‌ای به تماشای محتوای مربوط به بازی Crash Team Rumble ندارند و اکنون بخش چندنفره آن روی این پلتفرم، عدد دو رقمی از تعداد مخاطبان را نشان می‌دهد.

نسخه فرعی جدید از مجموعه Crash Bandicoot که با نام بازی Crash Team Rumble شناخته می‌شود، یک محصول آنلاین محور تیمی است که دو تیم از بازیکنان را برای به دست آوردن امتیازات بیشتر روبه‌رو یکدیگر قرار می‌دهد. وظیفه هر ۸ بازیکن (۴ بازیکن در تیم A و ۴ بازیکن هم در تیم B) به دست آوردن میوه‌های Wumpa و ذخیره کردنشان در بانک‌های مربوط به گروه است که در حین تجربه گیم‌پلی، آیتم‌های دیگر هم می‌تواند قدرت‌های منحصربه‌فرد به آن‌ها بدهد.

مطلب پیشنهادی:رفع مشکل ارور Diver بازی Warzone 2 و Call of Duty Modern Warfare 2یک مشکل قدیمی وارزون و کال آو دیوتی!
رفع مشکل ارور Diver بازی Warzone 2 و Call of Duty Modern Warfare 2

با این حال، همانطور که توسط رسانه Video Gamer اعلام شد، اکنون تعداد کل کاربران توئیچ که بازی Crash Team Rumble را به صورت همزمان تماشا می‌کنند، به قدری کم شده که اغلب به دو رقم می‌رسد (در زمان نگارش آن گزارش، ۴۰ نفر در حال تماشا بوده‌اند). آمار ارائه شده توسط Twitch Tracker حاکی از آن بود که در طول هفت روز گذشته به طور میانگین حدود ۳۱۶ نفر به مشاهده محتوای بازی یادشده پرداختند که این ارقام در هفته آینده هم کمتر خواهد شد.

بازی Crash Team Rumble با مشکلی در توییچ مواجه شده است - ویجیاتو

آمارها و اطلاعات به دست آمده از Twitch Tracker به ما نشان می‌دهد که بازی Crash Team Rumble در جایگاه ۳۷۷مین بازی پر بیننده پلتفرم توییچ در یک هفته گذشته است. حتی عناوین دیگری مثل Super Bunny Man، Planet Coaster، The Callisto Protocol و Grand Theft Auto هم بالاتر از جدیدترین اثر کمپانی اکتیویژن (Activison) قرار دارد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتما دنبال کنید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  جذاب‌ترین تریلرهای صنعت گیم کدام است؟ + ویدیو

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه نمایید.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]


آیس برگ: بازی هایی که رازهای ترسناکی دارن

تاریخ عرضه بازی Stray برای ایکس باکس مشخص شد - ویجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا