تاریخ انتشار آپدیت جدید Overwatch 2 تحت عنوان Invasion اعلام شد

با اضافه کردن ماموریت‌های داستانی و حالت‌های جدید

تاریخ انتشار آپدیت جدید Overwatch 2 تحت عنوان Invasion اعلام شد

Overwatch 2: Invasion که در شوکیس بازی‌های ایکس باکس معرفی شد، ماموریت‌های داستانی PvE را به شوتر محبوب چندنفره اضافه خواهد کرد.

این به‌روزرسانی عظیم که شامل رویدادهای Co-op، حالت‌های آموزشی و یک شخصیت جدید نیز می‌شود، در روز ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) منتشر می‌شود که احتمالا همزمان با شروع فصل ششم خواهد بود.

تماشا از یوتیوب

چندی پیش اعلام شد که برنامه های بزرگ بلیزارد برای محتوای داستانی متمرکز بر قهرمانان Overwatch لغو شده است. در آن زمان، سازندگان گفتند که محتوای PvE و ماموریت‌های داستانی همچنان به Overwatch 2 خواهند آمد، اما نه به آن روش بلندپروازانه.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

به‌ نظر می‌رسد که به‌روزرسانی Invasion شامل آن ماموریت‌ها خواهد بود، همراه با کاراکترهایی مانند Sojourn، Reinhardt، Brigitte، Mei، Mercy و بسیاری دیگر که با Null Sector مقابله می‌کنند.

طبق جزئیات Xbox Wire، این به‌روزرسانی شامل رویدادهای Co-op جدید نیز می‌شود، مشابه مواردی که در طول رویدادهای ویژه در Overwatch اصلی منتشر می‌شدند. از دیگر موارد اضافه شده می‌توان به حالت Hero Mastery اشاره کرد که در آن می‌توانید ماموریت‌های آموزشی ویژه قهرمانان را انجام دهید تا توانایی‌های فردی هر یک را بهتر درک کنید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تاریخ عرضه Baldur’s Gate 3 برای پلی استیشن ۵ مشخص شد

همچنین یک حالت بازی جدید به نام Flashpoint وجود خواهد داشت که تیم‌ها را مجبور می‌کند تا سه منطقه خاص را بر روی نقشه کنترل کنند. یک محدوده شلیک نیز وجود دارد، اگرچه در مقایسه با محدوده تمرین فعلی تا حدودی محدود به نظر می‌رسد.

برای اعضای گیم پس آلتیمیت، بلیزارد یک بسته ویژه Overwatch 2 ارائه می‌کند که قفل پنج قهرمانی را که از زمان انتقال به اورواچ ۲ اضافه شدند، به همراه شخصیت جدیدی که با آپدیت Invasion از راه می‌رسد را باز می‌کند.

در تریلر به طور خلاصه قهرمان جدیدی نیز به تصویر کشید شد، البته چیز زیادی نمایش داده نشد، اما اعتقاد بر این است که قهرمان بعدی یک هیروی ساپورت است. Overwatch 2: Invasion در ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) منتشر می‌شود و فصل پنجم از ۱۳ ژوئن آغاز می‌شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲سوگلی‌های بلیزارد!
معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲


پلی استیشن وی آر ۲ برای گیمر کامپیوتر چجوریه؟

شایعه: Forza Motorsport در ۱۸ مهر منتشر می‌شود - ویجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا