سی دی پراجکت چارچوب تازه‌ای برای بازی جدید ویچر تعریف کرد

سی دی پراجکت تعداد زیادی پروژه جدید از سری ویچر در دست ساخت دارد، از یک ریمیک جهان باز از بازی اصلی گرفته تا یک سه‌گانه کاملا جدید.

علاوه بر این، یک اسپین آف نیز توسط استودیو The Molasses Flood، با اسم رمزی Project Sirius، در دست ساخت است، اگرچه در هفته‌های اخیر، توسعه آن کمی با مشکل مواجه شده و CD Projekt فاش کرد تولید آن در حال راه‌اندازی مجدد یا اصطلاحا ریبوت است.

به نظر می‌رسد که این روند اکنون به پایان رسیده است. چرا که در یک اعلامیه نظارتی جدید، این شرکت «پایان کار بر روی تعریف یک چارچوب جدید برای پروژه سیریوس» را تایید کرد.

اینکه ماهیت و حجم این پروژه بعد از ریبوت و با روند جدیدش چگونه باشد هنوز مشخص نیست. با این حال سی دی پراجکت تایید می‌کند که این چارچوب منجر به بازگشت جزئی ۲۱.۵ میلیون زلوتی لهستان در برابر کمک هزینه آسیب ۳۳.۴ میلیون زلوتی آن می‌شود. در حالی که بخشی از هزینه‌های توسعه به مبلغ ۲.۷ میلیون زلوتی نیز حذف خواهد شد.

بهمن ماه خبر رسید که استودیو The Molasses Flood به دنبال یک کارگردان روایت است تا روی داستانی چند شاخه و غیرخطی کار کند. داستان از طریق کات‌سین‌های سینماتیک و دیالوگ بین شخصیت‌ها روایت خواهد شد.

ویچر

با این وجود گیم‌پلی کوآپ و چندنفره در قلب the Witcher Sirius قرار دارد. این توسعه‌دهنده به دنبال یک طراح ارشد بخش چند نفره بود تا روی ساخت مودهای متنوع، یک سیستم اجتماعی و مکانیزم پیشروی در بازی کار کند. به نظر می‌رسد که در این بازی کلاس‌های متفاوت نیز وجود خواهد داشت تا شما ویچر مورد نظر خودتان را خلق کنید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  نقدها و نمرات Starfield منتشر شدند

به گزارش تکنوروز علاوه بر چندین پروژه ویچر، CD Projekt RED در حال حاضر روی توسعه بسته الحاقی Cyberpunk 2077 تحت عنوان Phantom Liberty نیز کار می‌کند که دنباله‌ی اصلی آن با اسم رمزی Project Orion دنبال خواهد شد.

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا