فروش ریمستر Metroid Prime از مرز ۱ میلیون نسخه گذشت

بازی‌های انحصاری نینتندو مانند Mario Kart 8 Deluxe و Animal Crossing: New Horizons به عملکرد خوب خود در کنسول سوییچ ادامه می‌دهند. با این حال، عناوین جدیدتر آن نیز شروعی قوی داشته‌اند، به ویژه ریمستر Metroid Prime که در ۸ فوریه برای نینتندو سوییچ عرضه شد و تا ۳۱ مارس ۲۰۲۳ توانسته حدود ۱.۰۹ میلیون نسخه بفروشد.

Metroid Prime اولین عنوان این سری محبوب است که اولین بار در نوامبر سال ۲۰۰۲ برای کنسول GameCube عرضه شد. این بازی به خاطر گیم‌پلی جذاب، جلوه‌های بصری ربلت، طراحی صدا و موارد دیگر مورد تحسین جهانی قرار گرفت.

نسخه ریمستر از لحاظ بصری به قدری فوق‌العاده انجام شده که نه تنها گرافیک متروید پرایم اکنون در حد و اندازه‌های یک بازی مدرن به نظر می‌رسد، بلکه به بهترین شکل هم به سبک هنری نسخه اصلی بازی برای کنسول گیم‌کیوب وفادار است.

از طرفی دیگر گیم پلی و اتمسفر این بازی بعد از گذشت ۲۰ سال از انتشار نسخه اصلی همچنان درجه یک باقی مانده‌اند و اکنون با بهبودهایی که این ریمستر در کنترل بازی اعمال کرده است، حس و حال تازه‌ای به بازیکن می‌دهند.

فروش ریمستر Metroid Prime از مرز ۱ میلیون نسخه گذشت - ویجیاتو

در انتها باید گفت که هنوز هیچ خبری از Metroid Prime 4، عنوان اصلی بعدی این سری وجود ندارد. اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و توسعه آن در سال ۲۰۱۹ با استودیوی Retro بار دیگر آغاز شد.

استودیوی سازنده از آن زمان تاکنون برای چندین موقعیت نیروی جدید استخدام کرده، اما هنوز بازه احتمالی انتشار قسمت چهارم مشخص نشده است. باید منتظر اخبار بیشتر در آینده ماند. با تکنوروز همراه باشید.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  کانسپت آرت جدید Nier  به ساخت قسمت سوم اشاره دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا