فروش بین المللی Knock at the Cabin به ۵۲ میلیون دلار رسید

فیلم Knock at the Cabin در این آخر هفته با کسب ۲.۵ میلیون دلار توانست فروش جهانی‌اش را به رقم ۵۲ میلون دلار برساند.

این عنوان تا به امروز توانسته در سینماهای خارجی ۱۸.۱ میلیون دلار و در سینماهای داخلی ۳۴ میلیون دلار بفروشد. نتیجه اینکه Knock at the Cabin با توجه به بودجه‌ی ۲۰ میلیون دلاری‌اش به عنوان یک شکست تجاری در کارنامه ام. نایت شیامالان (کارگردان) ثبت خواهد شد.

در مرکز داستان این فیلم زوجی هستند که توسط اندرو و اریک (به ترتیب با بازی بن آلدریج و جاناتان گروف) تشکیل شده‌اند که در حال گذراندن تعطیلات در کلبه‌ای در جنگل با دختر خوانده‌شان ون هستند. اما وقتی چهار نفر به رهبری لئونارد تنومند (دیو باتیستا) وارد ملک می‌شوند، زندگی افراد درون کلبه به چالش کشیده می‌شود. آنها این سه را به اسارت می‌گیرند و از آنها می‌خواهند که تصمیمی غیرقابل تصور بگیرند تا از آنچه آنها ادعا می‌کنند یک آخرالزمان قریب الوقوع است اجتناب کنند. بین ناباوری و میل به زنده ماندن، اندرو و اریک باید برای زندگی خود و دختر کوچولو بجنگند، حتی اگر به تدریج شک و تردید در وجود آنها رخنه کند.

فیلم Knock at the Cabin

حال به‌نظر می‌رسد دورانی که این کارگردان و آثارش گیشه را درمی‌نوردیدند به پایان رسیده است. زیرا جدیدترین فیلم او در مقایسه با آثار قبلی‌اش ضعیف‌ترین فروش را تجربه کرده است.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  فیلم ترسناک Evil Dead Rise شروع قدرتمندی در باکس آفیس داشته است

به گزارش تکنوروز از آثار اخیر این کارگردان که فروش متوسط و گاها ضعیفی را در باکس آفیس تجربه کرده‌اند می‌توان به The Visit (۹۸ میلیون دلار)، Split (۲۷۸ میلیون دلار)، Glass (۲۴۷ میلیون دلار) و Old (۹۰ میلیون دلار) اشاره داشت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا