لایسنس لیگ برتر انگلیس برای سری EA Sports FC تمدید شد

عناوین EA Sports FC همچنان دارای مجوزهای رسمی برای تمام تیم‌های لیگ برتر، بازیکنان، استادیوم‌ها، حامیان مالی، کیت‌ها و موارد دیگر خواهند بود.

فرنچایز سالانه شبیه‌ساز فوتبال استودیوی الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، امسال از برند قدیمی FIFA جدا می‌شود. با این حال، بازیکنان نگران هستند که این موضوع برای تعداد زیادی مجوز رسمی که هر نسخه از این سری از آن‌ها استفاده می‌کند – به خصوص لیگ برتر انگلیس – چه معنایی خواهد داشت.

گزارش‌ها در اوایل سال جاری میلادی ادعا کردند که EA، نزدیک به توافق برای یک قرارداد مجوز جدید با لیگ برتر انگلیس برای سری‌ EA Sports FC است و اکنون، همانطور که VGC گزارش داده، می‌دانیم که قرارداد طولانی مدت بین این دو به طور رسمی تمدید شده است.

این بدان معناست که EA Sports FC 24 و عناوین آینده این فرانچایز دارای مجوزهای رسمی برای لیگ برتر انگلیس و همچنین تمام تیم‌ها، استادیوم‌ها، بازیکنان، کیت‌ها، حامیان مالی و مدیران آن خواهند بود.

به علاوه، EA Sports و لیگ برتر نیز به همکاری با یکدیگر در برنامه‌های اجتماعی مانند EA Sports FC Futures ادامه می‌دهند که شامل ابتکارات فوتبال مدارس و سرمایه‌گذاری در امکانات مردمی می‌شود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  سازنده بازی Stalker 2 توسط روس‌ها هک شده است

عنوان EA Sports FC 24 در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا