سازنده Silent Hill 2 Remake به سوالات طرفداران در خصوص عدم انتشار اطلاعات جدید از بازی پاسخ داد

استودیوی لهستانی بلوبر تیم (Bloober Team) اخیراً در توییتر به سوالات طرفداران در خصوص عدم انتشار اطلاعات و اخبار جدید از بازی مورد انتظار Silent Hill 2 Remake پاسخ داده است.

بازی Silent Hill 2 Remake در اکتبر ۲۰۲۲ توسط کونامی (Konami) معرفی گردید و از آن زمان تاکنون نمایش جدیدی از این اثر ارائه نشده و این موضوع نگرانی برخی از طرفداران فرنچایز Silent Hill را در پی داشته است.

یکی از طرفداران با انتشار پستی در توییتر در خصوص عدم انتشار اخبار جدید از Silent Hill 2 Remake پرسید که آیا این موضوع به کونامی مربوط می‌شود که در آینده جزئیات بیشتری از این بازی را ببینیم. توییتر بلوبر تیم در پاسخ به این کاربر گفت:

کونامی ناشر بازی است و ارتباط قطعا بخشی از کار آن‌ها است.

کاربر دیگری پرسید که آیا بازی Silent Hill 2 Remake لغو شده است یا خیر که بلوبر تیم با انتشار یک گیف از کاپیتان جک اسپارو (جانی دپ) از فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب پاسخ داد که این موضوع حقیقت ندارد.

اخیراً وبسایت Best Buy یک صفحه پیش‌خرید برای بازی Silent Hill 2 Remake ایجاد کرده که در آن به داستان ریشه Pyramid Head اشاره شده است، اما کونامی بلافاصله با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که این خرده‌فروشی اطلاعات نادرستی دارد.

بازی Silent Hill 2 Remake برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دست توسعه است. این احتمال وجود دارد که در رویداد پیش‌ِروی The Game Awards 2023 شاهد نمایش جدیدی از این اثر باشیم.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  FromSoftware امیدوار است فاصله بین انتشار بازی‌ها در آینده را کوتاه‌تر کند

منبع: PSU

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا