Hogwarts Legacy هشتاد درصد بیشتر از Elden Ring در هفته اول فروش داشته است

با انتشار عنوان Hogwarts Legacy برای PC و کنسول‌های نسل نهم، این بازی تازه نفس شروع بسیار خوبی در جدول فروش فیزیکی بریتانیا داشته است.

 

سرانجام Hogwarts Legacy پس از دست و پنجه نرم کردن با حواشی پیرامون نویسنده سری کتاب‌های هری پاتر، خانم جی.کی. رولینگ (J.K. Rowling)، در هفته گذشته منتشر شد که استقبال بسیار خوب منتقدین و طرفداران را نیز به دنبال داشت. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی GameIndustry، این عنوان در هفته اول فروش خود، آمار بسیار خوبی در جدول فروش عناوین فیزیکی بریتانیا داشته و به راحتی صدر این جدول را به دست آورده است.

در مقایسۀ هفتۀ اول لانچ میان دو بازی فانتزی پرطرفدار، Hogwarts Legacy هشتاد درصد بیشتر از دومین بازی پرفروش سال ۲۰۲۲ یعنی Elden Ring فروش داشته است. Hogwarts Legacy همچنین با این آمار فروش، عنوان بزرگترین آمار فروش بازی‌های هری پاتر در هنگام انتشار را نیز از آن خود می‌کند. قبل از این، بازی Harry Potter and the Philosopher’s Stone در سال ۲۰۰۱ با آمار ۶۴ درصدی، بیشتر میزان فروش را در اختیار داشت که رکورد بیشتر فروش هفتگی را نیز در آن زمان دو درصد بهبود داده بود.

۸۲ درصد از این آمار فروش مربوط به نسخه پلی استیشن ۵ می‌شود و ۱۸ درصد باقی‌ مانده را نسخه ایکس باکس تشکیل داده‌ است. لازم به ذکر است این آمار فروش متعلق به نسخه فیزیکی بازی بوده و نسخه دیجیتالی را شامل نمی‌شود. همچنین با توجه به انتشار نسخه پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در ماه‌های آینده، انتظار می‌رود در ادامه نیز شاهد عملکرد خارق‌العاده این اثر باشیم.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  ۱۵ بازی بزرگ که احتمالاً نمی‌دانید در حال توسعه هستند

بازی Hogwarts Legacy

در مقام دوم این جدول، بازی God of War Ragnarok حضور دارد که به لطف باندل پلی استیشن ۵ (و همچنین افزایش قابل توجه موجودی کنسول نسل نهمی سونی) افزایش ۱۰ درصدی فروش را در هفته گذشته تجربه کرده است.

در ادامه می‌توانید ده بازی برتر فروش هفتگی تا پایان ۱۱ فوریه را به گزارش تکنوروز مشاهده کنید:

رتبه نام بازی
۱ Hogwarts Legacy
۲ God of War Ragnarok
۳ FIFA 23
۴ Mario Kart 8 Deluxe
۵ Animal Crossing: New Horizons
۶ Call of Duty: Modern Warfare 2
۷ Dead Space
۸ Nintendo Switch Sports
۹ Minecraft (Switch)
۱۰ New Super Mario Bros. U Deluxe

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا