تریلر سریال اکشن Mr. & Mrs. Smith منتشر شد

تریلر سریال جنجالی و پر سر و صدای Mr. & Mrs. Smith مملو از سکانس‌های هیجان‌انگیز منتشر شده است.

فیلم Mr. & Mrs. Smith (آقا و خانم اسمیت) یکی از آثار خاطره‌انگیز و محبوب ژانر اکشن در دهه ۲۰۰۰ میلادی محسوب می‌شود که توسط آنجلینا جولی و برد پیت هنرنمایی شده است.

حال پس از گذشت حدود ۲ دهه کمپانی آمازون وارد میدان شده تا سریالی تلویزیونی از این زوج بزن بهادر را با داستانی متفاوت برای مخاطبین خود به ارمغان بیاورد که از زوج دونالد گلاور و مایا ارسکین بهره می‌برد.

در حالی که از تغییرات اعمال شده بی‌خبر هستیم اما می‌دانیم که به مانند ساخته سال ۲۰۰۵ شاهد زوجی خواهیم بود که هر یک مامور مخفی سازمان جاسوسی آمریکا بوده و این مسئله را از یکدیگر مخفی کرده‌اند.

زوجی که زندگی مشترک آن‌ها دچار مشکلات متعددی بوده و زمانی که از هویت واقعی همدیگر اطلاع پیدا می‌کنند؛ سکانس‌های اکشن و دیوانه‌واری را رقم زده که طبق تریلر به نمایش درآمده، حال و حوای ساخته داگ لیمان را تداعی می‌کند.

بازسازی از آثار قدیمی سینما طی سال‌های اخیر حسابی اوج گرفته که اکثر آن‌ها توفیق چندانی در نزد مخاطب پیدا نمی‌کنند. باید دید که کمپانی آمازون چه برنامه‌ای برای این سریال در نظر گرفته و تغییرات اعمال شده تا چه اندازه می‌تواند برای بیننده جلوه جذابی داشته باشد.

فصل نخست مجموعه تلویزیونی Mr. & Mrs. Smith در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۴ (۱۳ بهمن) پخش خود را از طریق سرویس استریم آمازون پرایم آغاز خواهد کرد.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  جک بلک خواهان ساخت اقتباسی از بازی Red Dead Redemption است

منبع: کولایدر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا