اولین کارواش پورشه ۹۴۴ پس از ۱۵ سال!

یک دستگاه پورشه ۹۴۴ که به مدت ۱۵ سال در انباری متروکه نگهداری می‌شد برای اولین بار راهی کارواش شده و نتیجه نهایی واقعاً جذاب است.

در این مقاله با تکنوروز همراه باشید.

تیم WD دیتیلینگ که معمولاً به دنبال خودروهای رها شده در انبارها و محل‌های متروکه است این بار توانسته یک پورشه ۹۴۴ را پس از ۱۵ سال احیا کند.

البته که کار تیم WD در شست و شوی پورشه ساده نبوده چراکه بیرون آوردن آن از محل موردبحث بیش از ۳ ساعت طول کشیده است چراکه تمامی چرخ‌ها قفل شده بودند.

زمانی که پورشه ۹۴۴ راهی گاراژ WD دیتیلینگ شده فرایند احیای آن با زدودن گردوخاک و آلودگی از روی بدنه شروع می‌شود.

قطعاً تماشای زدودن گردوغبار از روی بدنه با استفاده از کارواش قوی و همچنین نمایان شدن رنگ بژ روشن بدنه برای همه ما هیجان‌انگیز خواهد بود. پس از کارواش و تمیزکاری بدنه نوبت به پولیش می‌رسد.

متأسفانه بخش‌ اعظم پوشش شفاف روی کاپوت از بین رفته که دلیل آن قرار داشتن خودرو در معرض نور خورشید آن‌هم به مدت طولانی است.

البته پولیش زدن بخش‌هایی همچون در‌ها و سقف باعث می‌شود درخشش زیبایی به پورشه ۹۴۴ داده شود. کابین این خودرو نیز وضعیت خوبی ندارد و آلودگی زیادی روی صندلی‌ها و کف‌پوش دیده می‌شود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  انواع ایسیو (ECU)

تیم WD سریعاً با استفاده از کمپرسور هوا این آلودگی‌ها را زدوده و سپس از جاروبرقی برای تمیزکاری بیشتر استفاده می‌کند. به منظور شست و شوی بهتر کابین نیز کف‌پوش‌ها جدا می‌شوند.

تیم یاد شده به دنبال جدا کردن پیشرانه این پورشه و استفاده از آن در یک ۹۴۴ دیگر است. هنوز مشخص نیست که WD با بدنه خودروی موردبحث چه‌کاری انجام خواهد داد اما امیدواریم در نهایت ۹۴۴ بتواند خانه مناسبی برای خود پیدا کند.

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا