سریال Monarch: Legacy of Monsters پاییز امسال از اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد

زمان زیادی تا انتشار «میراث هیولاها» باقی نمانده است

سریال Monarch: Legacy of Monsters پاییز امسال از اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد

به تازگی جدیدترین شماره از مجله TV Guide پیش‌نمایشی از بزرگ‌ترین سریال‌های تلویزیونی پاییز ۲۰۲۳ ارائه داده است.

جالب است بدانید سریال Monarch: Legacy of Monsters نیز در این فهرست قرار دارد و تایید شده که برای پخش در ماه نوامبر (زمانی بین ۱۰ آبان تا ۹ آذر) برنامه‌ریزی شده است.

نبرد عظیم گودزیلا با تایتان‌ها منجر به نابودی سان فرانسیسکو شد و دنیا را با حقیقت تکان‌دهنده واقعی بودن هیولاها روبه‌رو کرد.

حال در این سریال داستان خواهر و برادری را دنبال می‌کنیم که راه پدرشان را دنبال می‌کنند تا ارتباط خانواده‌شان با سازمان مخفی Monarch را کشف کنند.

سرنخ‌هایی که می‌یابند آن‌ها را به دنیای هیولاها و افسر ارتش لی شاو (با بازی کرت و وایت راسل) آشنا می‌کند. این خط زمانی سریال در دهه ۱۹۵۰ میلادی و نیم‌قرن بعد اتفاق می‌افتد.

جایی که Monarch توسط آنچه شاو می‌داند در معرض تهدید قرار گرفته است. این حماسه احساسی سه نسل مختلف را در بر می‌گیرد، از رازهایی مدفون پرده برمی‌دارد و رویدادهایی حماسی را به نمایش می‌گذارد.

علاوه بر راسل‌ها، آنا ساوایی، کیرسی کلمونز، رن واتابه، ماری یاماموتو، اندرس هولم، جو تیپت و الیسا لاسوفسکی از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  برترین فیلم‌ های جنایی مورد علاقه مارتین اسکورسیزی
سریال Monarch: Legacy of Monsters
  • تصاویر اولیه سریال Monarch: Legacy of the Monsters منتشر شد

مت فرکشن و کریس بلک از خالقان اصلی سریال Monarch: Legacy of Monsters هستند. این دو همچنین به همراه مت شکمن (کارگردان ۲ اپیزود ابتدایی سریال) از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

جوبی هارولد، توری تونل، هیرو ماتسوکا و تاکماسا آریتا از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این عنوان برشمرده می‌شوند.

این فرنچایز که ابتدا در سال ۲۰۱۴ و با فیلم گودزیلا به کارگردانی گرت ادواردز شروع شد، بعدا با فیلم Kong: Skull Island، فیلم Godzilla: King of the Monsters و عنوان اخیر Godzilla vs. Kong ادامه یافت.

همچنین علاوه بر این سریال، فیلم Godzilla x Kong: The New Empire که در اوایل سال جاری میلادی از آن رونمایی شد قرار است بخشی از این دنیا و ادامه‌دهنده‌ی راه این فرنچایز باشند.

  • فیلم Godzilla x Kong: The New Empire با تاخیری یک ماهه اکران می‌شود
۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا