سریال How I Met Your Father پس از پخش دو فصل توسط هولو کنسل شد

سریال How I Met Your Father پس از پخش دو فصل توسط هولو کنسل شد

سریال کمدی How I Met Your Father که اسپین آف سریال How I Met Your Mother برشمرده می‌شود، پس از پخش تنها دو فصل توسط پلتفرم استریم هولو (Hulu) کنسل شد.

رسانه ورایتی فاش کرد که این سریال با هنرنمایی هیلاری داف پس از دو فصل حال لغو شده است. این بدان معنی است که این سریال تا پیش از اینکه مخاطبان پی ببرند در نهایت چه کسانی پدر فرزندان سوفی بوده به پایان می‌رسد.

پخش فصل دوم این سریال مدتی پیش و به‌طور دقیق در تاریخ ۱۱ جولای (۲۰ تیر ۱۴۰۲) به انتها رسید.

در خلاصه داستان منتشر شده برای سریال «چگونه با پدرت آشنا شدم» می‌خوانیم: در آینده‌ای نزدیک سوفی (هیلاری داف) داستان نحوه آشنایی با همسرش را برای پسرش تعریف می‌کند.

داستانی که ما را به سال ۲۰۲۲ باز می‌گرداند، جایی که سوفی و گروهی از دوستان نزدیکش در حال کشف شخصیتشان هستند، چه از زندگی می‌خواهند و در عصر برنامه‌های دوست‌یابی چگونه می‌توانند عاشق شوند.

سریال How I Met Your Father

این عنوان تلویزیونی توسط Isaac Aptaker و Elizabeth Berger نوشته شده و هر دوی آن‌ها در نقش تهیه‌کنندگان اجرایی بر سریال نظارت داشتند.

همچنین علاوه بر داف، کریس لوول، فرانسیا رائیسا، کیم کارتل، سورج شارما، تام اینسلی و تین تین از دیگر بازیگرانی هستند که در این اثر به نقش آفرینی پرداخته‌اند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  فرزاد موتمن: با بحران بازیگر مواجه هستیم | ممنوع الکاری بازیگران فقط اوضاع سینما را پیچیده می‌کند| همیشه پیشنهاد بازی داشتم

سریال اصلی (How I Met Your Mother) در طول ۹ فصل در بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۴ روی آنتن رفت و به محبوبیت بالایی هم دست پیدا کرد. جاش رادنور، جیسون سیگل، آلیسون هانیگان، نیل پاتریک هریس و کوبی اسمالدرز تیم بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا