فیلم Rebel Moon اسنایدر کات نزدیک به یک ساعت محتوای اضافه خواهد داشت

فیلم Rebel Moon اسنایدر کات نزدیک به یک ساعت محتوای اضافه خواهد داشت

همانطور که احتمالا می‌دانید فیلم جدید زک اسنایدر با عنوان Rebel Moon شامل دو قسمت خواهد بود و اکنون نتفلیکس اعلام کرده که نسخه کارگردان یا همان اسنایدر کات این نزدیک به یک ساعت محتوای بیشتری دارد و دیگر نیازی نیست برای دیدن آن کمپین راه‌اندازی کنند.

برخلاف اسنایدر کات فیلم لیگ عدالت، نتفلیکس قرار است قطعه ویژه‌ای را نشان دهد که بینش بیشتری به طرفداران می‌دهد.

زک اسنایدر، در همین رابطه در گفت و گو با Tudum بیان کرد:

نسخه کارگردان تقریبا ۱ ساعت محتوای اضافه خواهد داشت، بنابراین من حس می‌کنم که این یک نسخه جهانی قانونی است. شما واقعا می‌توانید خیلی چیزها را به صورت گسترده‌تر ببینید. نسخه کارگردان یک ماجراجویی عمیقی است که من در طول زندگی بارها انجام داده‌ام و خیلی وقت‌ها نتایج خوبی نداشته است. نمی‌دانم چطور وارد این چرخه شدم، اما باید بگویم در گذشته همیشه برای آن می‌جنگیدم و هیچ‌کس آن را نمی‌خواست. اما با نتفلیکس، به طور ویژه صحنه‌هایی را فقط برای نسخه کارگردان فیلمبرداری کردیم. این واقعا یک مکاشفه بزرگ برای طرفداران است و من واقعا برای آن هیجان‌زده هستم.

فیلم Rebel Moon

همانطور که پیش‌تر ذکر شد فیلم Rebel Moon دو قسمت دارد. قسمت اول یعنی A Child of Fire قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ دی ۱۴۰۲) از طریق نتفلیکس به صورت آنلاین اکران شود.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  این هنرمند قدیمی و از نخستین بازیگرهای سینما درگذشت

قسمت دوم هم در پایان تریلر تایید شد که Rebel Moon Part 2: The Scargiver نام دارد و برای اکران در تاریخ ۱۹ آپریل ۲۰۲۴ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

نتفلیکس و زک اسنایدر همچنین تصمیم گرفته‌اند هر دو قسمت فیلم ربل مون را طی دو نسخه مختلف پخش کنند؛ یک ورژن از فیلم مناسب همه سنین و نسخه دیگر تنها مختص به افراد بزرگسال و بالغ است.

این فیلم دو قسمتی حماسی که یک بازی نقش‌آفرینی عظیم نیز بر اساس آن در حال ساخت است، روایتگر داستان استعمار ارتشی ظالم بر بخشی از کهکشان است.

حال این مستعمره یک زن جوان را به هدف یافتن جنگجویانی ماهر که در مقابل ارتش ظلم قد علم کنند راهی سفری در سراسر کهکشان می‌کند.

صوفیا بوتله، ری فیشر، چارلی هونام، جایمن هانسو و آنتونی هاپکینز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا