لایواکشن Super Mario Bros به‌زودی با کیفیت ۴K در ژاپن دوباره اکران خواهد شد

لایواکشن Super Mario Bros به‌زودی با کیفیت 4K در ژاپن دوباره اکران خواهد شد

اگر ذره‌ای خیال کردید که این خبر در رابطه با انیمیشن محبوب این روزها از شخصیت دوست داشتنی ماریو است، سخت در اشتباه هستید! خبری که مطالعه می‌کنید در رابطه با فاجعه‌ای به نام برادران سوپر ماریو سال ۱۹۹۳ بوده و ارتباطی با انیمیشن مذکور ندارد.

به افتخار سی امین سالگرد ساخت این لایواکشن و بدون شک به دلیل موفقیت اخیر انیمیشن سوپر ماریو، در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳ تماشاگران ژاپنی با یک نسخه ۴K از فیلم کلاسیک Super Mario: Goddess of the Demos پذیرایی خواهند شد.

طبق گفته‌ Nintendo Life، هنوز صحبتی در مورد اینکه آیا این رویداد به یک جشن بین‌المللی گسترش خواهد یافت یا خیر وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد که این رویداد صرفا منحصر به ژاپن خواهد بود.

سوپر ماریو

از طرفی، به نظر می‌رسد که با توجه به موفقیت‌های انیمیشن، به زودی شاهد خبری از ساخت قسمت دوم آن خواهیم بود. این انیمیشن سودآورترین اقتباس از بازی های ویدیویی در تمام دوران، موفق‌ترین «اولین انیمیشن استودیو» تمام دوران و پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۲۳ تاکنون است.

کریس پرت با انعکاس موفقیت فیلم گفت:

ما از حمایت [طرفداران] بسیار سپاسگزاریم. واقعا برای من تکان‌دهنده است که چقدر آن فیلم موفق بوده است.

منظورم این است که انتظار داشتم مردم آن را دوست داشته باشند همانطور که من در مورد آن هیجان زده بودم، اما این واقعا [موفقیتی] میان نسلی در سراسر جهان است. مردم ماریو را دوست دارند. آنها عاشق ماریو هستند… این یک فیلم واقعاً سرگرم کننده، خنده دار، بامزه، دلچسب است و خدایا باورم نمیشه که من بخشی از اون هستم.

۰/۵ (۰ نظر)
پیشنهاد ما برای مطالعه:  خودنمایی گودزیلا در تصویر جدید فیلم Godzilla Minus One

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا