تصویر جدیدی از فیلم The Killer به کارگردانی دیوید فینچر منتشر شد

تصویر جدیدی از فیلم The Killer به کارگردانی دیوید فینچر منتشر شد

نتفلیکس به تازگی تصویری از فیلم جدید دیوید فینچر با عنوان The Killer منتشر کرده که اولین پروژه بزرگ او پس از سریال Mindhunter محسوب می‌شود.

مایکل فاسبندر و تیلدا سوینتناین نقش‌های اصلی را برعهده دارند و داستان درباره یک قاتل است که قصد دارد به سراغ کسی که او را استخدام کرده برود. فیلمنامه بر اساس یک رمان گرافیکی فرانسوی اثر الکسیس نولنت نوشته شده است.

اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر نشده و تنها می‌دانیم که قرار است برای اولین بار در هشتادمین جشنواره فیلم ونیز به نمایش دربیاید و با سایر عناوین از جمله فیلم Dune 2 به کارگردانی دنی ویلنوو و Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی رقابت خواهد کرد.

فیلم The Killer

در تصویر جدید منتشر شده توسط نتفلیکس مایکل فاسبندر را می‌بینیم که از پنجره با دوربین مشغول جاسوسی است. سرویس نتفلیکس فیلم The Killer را اینگونه توصیف می‌کند:

پس از یک حادثه سرنوشت ساز، یک قاتل با خودش و کارفرمایانش در یک شکار بین‌المللی می‌جنگد و اصرار دارد که این موضوع شخصی نیست.

سایر بازیگران این فیلم شامل کری اومالی، چارلز پارنل، آرلیس هاوارد، سوفی شارلوت می‌شود. اریک مسرشمیت، فیلمبردار سریال Mindhunter در این فیلم نیز با دیوید فینچر همکاری کرده و ترنت رزنر به همراه آتیکوس راس قرار است روی موسیقی این فیلم کار کنند.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  دنیل ردکلیف از احتمال همکاری در ساخت سریال Harry Potter می‌گوید

اطلاعات دیگری از این پروژه جدید دیوید فینچر در دست نیست و قطعا در آینده جزییات بیشتری از آن در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا