سریال Vampire Survivors توسط سازندگان جان ویک ساخته می‌شود

یک سریال براساس بازی محبوب Vampire Survivors توسط استودیو جدید سازندگان John Wick و Sonic the Hedgehog در حال ساخت است! همچنین «لوکا گالانته»، سازنده بازی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت.

Vampire Survivors سال ۲۰۲۲ منتشر شد و علیرغم اینکه در نگاه اول یک بازی کاملا ساده به‌نظر می‌رسد، توانست به موفقیت بزرگی دست پیدا کند. البته Vampire Survivors دقیقا یک بازی داستان‌محور نیست، بنابراین باید ببینیم که سریال تلویزیونی آن بر چه اساسی ساخته خواهد شد. همچنین در هالیوود، معاملات زیادی برای ساخت سریال و فیلم‌های جدید انجام می‌شود و بسیاری از آن‌ها هرگز ساخته نمی‌شود.

سریال Vampire Survivors توسط سازندگان جان ویک ساخته می‌شود - ویجیاتو

استودیو Story Kitchen که توسط نویسنده سه فیلم ابتدایی «جان ویک» و «دیمیتری جانسون»، تهیه‌کننده Sonic the Hedgehog تاسیس شده است، ظاهرا قصد دارد مجوزهای لازم برای ساخت این سریال را تهیه می‌کند. در این گزارش گفته شده که آن‌ها همچنین به دنبال یک نویسنده هستند.

به گزارش تکنوروز Story Kitchen همچنین سریال‌های Tomb Raider و Splinter Cell را برای نتفلیکس و فیلم تلویزیونی It Takes Two را برای آمازون می‌سازد.

اما درباره بازی Vampire Survivors، اخیرا بسته الحاقی جدیدی برای آن معرفی شد که Tales of the Foscari نام دارد و در تاریخ ۱۳ آوریل با قیمت ۲ دلار منتشر می‌شود

۰/۵ (۰ نظر)
پیشنهاد ما برای مطالعه:  پرستویی هم بهروز افخمی را با خاک یکسان کرد : لطفا تن هیچکاک را در گور نلرزانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا