واکنش‌ها به تریلر فیلم The Marvels بدتر از فیلم موربیوس بوده است

با اینکه هنوز ۷ ماه تا اکران فیلم The Marvels باقی مانده، واکنش‌ها به تریلر آن که به تازگی منتشر شده بسیار بدتر از فیلم موربیوس بوده است. اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و ممکن است پس از اکران نظر مخاطبان تغییر کند و این فیلم بتواند حتی بیشتر از موربیوس در باکس آفیس فروش کند.

احتمالا به یاد دارید که فیلم Morbius در اولین اکران خود با شکست بزرگی مواجه شد و منتقدان نظرات بسیار منفی‌‌ای به آن نشان دادند. پس از آن برخی از طرفداران، با به راه انداختن کمپین‌هایی در فضاهای اجتماعی و ساخت میم‌ها سرانجام باعث اکران مجدد آن در بیش از ۱۰۰۰ سینما در سرتاسر آمریکا شد که باز هم نتوانست موفق عمل کند و فروش بسیار کمی داشت.

اما به تازگی تریلر فیلم The Marvels منتشر شده و درحالی که تنها ۲۴ ساعت از آن گذشته بود به یکی از منفورترین تیزرهای دنیای سینمایی مارول تبدیل شد و به عبارتی ۳۰۰۰ درصد منفور از موربیوس بوده است. دلایل آن برای طرفداران مارول واضح است و این واکنش‌ آنقدرها هم غیرمنتظره نبوده و مارول پیش از این هم نتوانسته بود شور و هیجان را میان طرفداران ایجاد کند.

فیلم The Marvels

به گزارش تکنوروز در نهایت نمی‌توان گفت که تریلر این فیلم افتضاح است، اما واقعا هیچ چیز قابل توجهی و هیجان‌انگیزی درباره آن وجود ندارد. برخلاف فیلم دکتر استرنج ۲ که باعث شد مخاطبان به راحتی به سراغ تماشای مردان ایکس بروند، این فیلم از همین ابتدای کار بسیار ناامیدانه عمل کرده است.

پیشنهاد ما برای مطالعه:  تصاویر تازه‌ای از فیلم Aquaman and the Lost Kingdom منتشر شد


۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا