تمدید سریال The Simpsons برای فصل‌های ۳۵ و ۳۶

سریال کمدی و بسیار محبوب The Simpsons که توسط شبکه فاکس پخش می‌شود، برای فصل‌های ۳۵ و ۳۶ تمدید شده است.

سریال کمدی و انیمیشنی The Simpsons (سیمپسون‌ها) که برای چندین دهه متوالی از سوی شبکه فاکس پخش خود را ادامه می‌دهد و تبدیل به یکی از موضوعات فرهنگی کشور ایالات متحده امریکا شده است، به نظر می‌رسد که فعلاً قصد بازنشستگی نداشته و همچنان با قدرت به پخش خود ادامه خواهد داد.

با وجود این که کاهش تعداد بینندگان امری طبیعی برای چنین سریال طولانی مدتی می‌باشد اما مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ همچنان جزو مخاطبین کلیدی The Simpsons محسوب می‌شوند که فاکس نیز برای ۲ فصل دیگر این سریال را برای آن‌ها به ارمغان خواهد آورد. اثری که به عنوان طولانی‌ترین سریال فیلم‌نامه‌نویسی شده تاریخ تلویزیون محسوب شده و با ساخت ۲ فصل دیگر می‌تواند از رکورد خود تا سال‌های بسیار محافظت نماید.

با توجه به تمدید این سریال برای فصل‌های ۳۵ و ۳۶، شبکه فاکس می‌تواند مخاطبین روزهای یک‌شنبه خود را تا پایان سال ۲۰۲۵ تضمین نماید. مسئله‌ای که پس از خرید کمپانی فاکس توسط دیزنی نیز می‌تواند برای سرویس دیزنی‌پلاس از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

سریال The Simpsons که توسط افرادی همچون جیمز ال. بروکس، مت گرینیگ و سام سایمون خلق شده است، از سال ۱۹۸۹ تاکنون به پخش خود ادامه داده و به سبب نمایش موضوعات اجتماعی مخصوصاً در طی چند سال گذشته، شهرت بسیاری را برای خود دست و پا کرده است. آخرین قسمت از فصل ۳۴م این سریال باعث خواهد شد تا شاهد عبور از تعداد ۷۵۰ قسمت باشیم که با پخش فصل‌های ۳۵ و ۳۶ این رکورد می‌تواند به بالای ۸۰۰ قسمت افزایش پیدا کند.

۰/۵ (۰ نظر)
پیشنهاد ما برای مطالعه:  فیلم‌های جدیدی بر اساس دنیای ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ساخته می‌شود

نظرات ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دکمه بازگشت به بالا